۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۵۴۲۹۳

انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پژوهشگاه صنعت نفت

مهدی میرآخوری با صدور حکمی از سوی دکتر عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان سرپرست واحد روابط‌عمومی منصوب شد.
انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پژوهشگاه صنعت نفت
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در حکم رئیس پژوهشگاه صنعت نفت خطاب به سرپرست روابط‌عمومی چنین آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به عنوان «سرپرست روابط عمومی» پژوهشگاه صنعت نفت منصوب می‌گردید.
انتظار می‌رود در راستای نیل به اهداف ذیل کوشا باشید:
استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود با نگاه تحول‌گرا، برای معرفی توانمندی‌های سازمان؛
تدوین و پیاده‌سازی برنامه اجرایی برای ارتقاء برند سازمانی پژوهشگاه صنعت نفت؛
تدوین فرایندهای سازمانی مرتبط با فعالیت‌های واحد روابط‌عمومی و پیاده‌سازی آن‌ها در سازمان؛
افزایش تعاملات و ارتباطات درون‌ و برون سازمانی در راستای انجام وظایف محول شده؛
امید است با استعانت از باری تعالی و همکاری پردیس‌ها، معاونت‌ها و سایر همکاران در انجام ماموریت‌های فوق موفق و پیروز باشید.
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در مراسم معارفه سرپرست جديد روابط‌عمومي:
بكار‌گيري تمام ظرفيت‌هاي موجود با نگاه تحول‌گرا با هدف معرفي توانمندي‌هاي سازمان


 مراسم معارفه مهدي ميرآخوري سرپرست جديد روابط‌عمومي پژوهشگاه صنعت نفت، با حضور دكتر كلانتري اصل و جمعي از مديران و كاركنان برگزار شد.
در اين مراسم، دكتر كلانتري، ضمن قدرداني از خدمات ارزشمند و شايسته مهندس روزبهاني، رئيس پيشين اين واحد، تغيير را امري مطلوب و انتصاب مهدي ميرآخوري را با توجه به سوابق علمي، اجرايي و مديريتي انتخابي مناسب براي اين مسئوليت خواند و نسبت به بهبود روزافزون فعاليت‌هاي واحد روابط‌عمومي ابراز اميدواري كرد.
رئيس پژوهشگاه صنعت نفت، روابط‌عمومي را يكي از اركان‌ مهم سازمان دانست و در اين‌باره گفت: ارتباطات برون سازماني و درون‌سازماني و همچنين ارتباط با سطوح و نهاد‌هاي بيرون از پژوهشگاه صنعت نفت از مواردي است كه بايد بدان توجه جدي شود؛ از اين رو استفاده از تمام ظرفيت‌هاي موجود با نگاه تحول‌گرا، براي معرفي هر چه بهتر توانمندي‌هاي سازمان بايد در دستور كار اين واحد قرار گيرد.
ايشان در ادامه با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري در نام‌گذاري شعار سال با عنوان «مهار تورم، رشد توليد»، اظهار داشت: ‌اكنون كشور در حال گذار به سمت رويكرد‌هاي مرتبط با فناوري است و در اين مسير يادگيري مداوم، به روز‌رساني آموخته‌هاي پيشين و همچنين كسب مهارت امري لازم و ضروري است و همواره بايد بر سرعت و شتاب يادگيري به منظور دستيابي به دانش‌‌ها و فناوري‌هاي روز دنيا توجه ويژه‌اي شود.
دكتر كلانتري، پژوهشگاه صنعت نفت را يك سازمان فناورانه و پژوهش محور خواند و گفت: از آن‌جا كه حركت به سوي توليدات  فناوري و دانش بنيان در كشور از ضرورت‌هاي توسعه و پيشرفت مي‌باشد مراكز تحقيقاتي نيز بايد در اين مسير گام بردارند كه خوشبختانه پژوهشگاه صنعت نفت در اين زمينه پيش‌رو بوده و با حضور نيرو‌هاي متخصص و توانمند خود توانسته منشاء اقدامات موثري در صنعت باشد.
گفتني است، در پايان مراسم، از سوي رئيس پژوهشگاه صنعت نفت حكم آقاي مهدي ميرآخوري به عنوان سرپرست جديد روابط‌عمومي به ايشان اعطاء و از زحمات مهندس احمد روز‌بهاني، رئيس پيشين اين واحد نيز تقدير به عمل آمد.
خاطر نشان مي‌شود، آقاي مهدي ميرآخوري بيش از ۱۸ سال سابقه فعاليت در صنعت نفت را در كارنامه خود دارد و دانش آموخته مقطع كارشناسي ارشد رشته علوم اجتماعي بوده  و پيش از اين مسئوليت روابط‌عمومي شركت نفت خزر را برعهده داشته است.
 


 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی