۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۱۵۴۳۵۴

۳۰ طرح سرمایه‌گذاری درمنطقه ویژه انرژی پارس

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت: در زمان حاضر ۳۰ طرح سرمایه‌گذاری با ارزش ۲۱ میلیارد دلار در این منطقه در حال اجرا است.
۳۰ طرح سرمایه‌گذاری درمنطقه ویژه انرژی پارس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سخاوت اسدی روز سه‌شنبه در جمع کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار کرد: از این شمار پنج طرح پتروپالایشگاهی نیز با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد دلار در دست ساخت است.
وی ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان و کارگران پتروشیمی‌ها، مجتمع‌های گازی و پایانه‌های دریایی، ایمنی و امنیت برای ثبت رکوردهای تازه تولید در سال گذشته، بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ شاهد تولید ۷۰ درصد گاز کشور و افزایش ۴۰ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در این منطقه بودیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس تصریح کرد: امسال جهادگران صنعت در پایتخت انرژی ایران اسلامی با تلاش‌های خود زمینه آسایش و رفاه ۶۰ میلیون ایرانی را در زمستان سرد گذشته فراهم کردند.
یکهزار نفر امسال در طرح‌های گازی جدید مشغول به کار می‌شوند
اسدی گفت: اشتغال جوانان بومی در منطقه ویژه انرژی پارس در سال گذشته با ۳۷ درصد افزایش نسبت به سال پیش از آن به ۲ هزار و ۹۷۰ نفر رسید.
وی اعلام کرد: امسال نیز یکهزار نفر از جوانان بوشهری در طرح‌های گازی پایان‌یافته بخش دولتی این منطقه به‌کار گرفته می‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی