۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۵۴۷۹۷

تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG یزد به دلیل تعمیرات

مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری یزد در ارتباط با تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG شهر یزد گفت: این تعطیلی به دلیل اورهال، تعمیر و استانداردسازی است و از یک تا سه هفته آینده این جایگاه‌ها به مدار بهره برداری باز می‌گردند.
تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG یزد به دلیل تعمیرات
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مجتبی قاسمی در ارتباط با وضعیت جایگاه‌های CNG شهر یزد، اظهار داشت: جایگاه‌های سی ان جی از قبل ایام نوروز به استانداردسازی، اورهال و تعمیرات برخورد کرد، اما چون زمان آن قبل از ایام نوروز بود، برای اینکه خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی با مشکل مواجه نشود، عملیات مرتبط با آن به الان موکول شد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه جایگاه شهید دهقان، شهید مدرس و مناجات که از جایگاه‌های اصلی ما به حساب می‌آیند در حال انجام فعالیت هستند که دو جایگاه شهید دهقان و شهید مدرس در حال اورهال هستند و جایگاه مناجات هم تا یک هفته آینده برای استفاده شهروندان شروع به‌کار می‌کند.
مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری یزد ادامه داد: جایگاه انبیا هم به دلیل استانداردسازی تعطیل است که اقدامات لازم صورت پذیرفته که تا دو هفته آینده این جایگاه هم شروع به فعالیت کند.
قاسمی ادامه داد: تمامی جایگاه‌های سوخت در مدت زمان مشخص باید اورهال، تعمیر و استانداردسازی شود و اقداماتی که صورت می‌گیرد در راستای ارائه خدمات بهتر و بدون مشکل به شهروندان است و امسال زمان انجام این عملیات در جایگاه‌های اعلام شده رسیده بود.
وی با بیان اینکه اورهال جایگاه‌های شهید دهقان و شهید مدرس هم تا سه هفته آینده انجام می‌شود بیان کرد: جایگاه شهدای شهرداری(اتوبوسرانی) هم تا دو هفته آینده در دسترس عموم شهروندان قرار می‌گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی