۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۵۴۸۸۷

تداوم سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی

رسانه‌های سوریه بار دیگر از سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی خبر دادند.
تداوم سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،منابع خبری در سوریه امروز دوشنبه از ادامه سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی در میدان‌های نفتی « الجزیره»  در شرق سوریه خبردادند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از منابع محلی گزارش داد که نیروهای اشغالگر آمریکایی همچنان به سرقت نفت سوریه ادامه می‌دهند و طی ساعات گذشته نفت مسروقه را با تعدادی زیادی تانکر از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه وارد کشور عراق کردند.
در ادامه این گزارش آمده است که نیروهای اشغالگر آمریکایی مقدار زیادی نفت سرقتی را از میادین نفتی الجزیره  در شرق سوریه به وسیله 33 تانکر حمل سوخت از خاک سوریه خارج و از طریق گذرگاه غیرقانونی المحمودیه در حومه حسکه وارد عراق کرده است.
 آمریکا با اعزام نیرو و تجهیزات حضور خود را در مناطق نفت خیز سوریه بیشتر کرده است، حضوری که منجر به سرقت نفت مردم این کشور شده است.
مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکایی و شبه‌نظامیان موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) تحت حمایت آن‌ها در الحسکه و دیگر مناطق شمالی سوریه، همواره شاهد اعتراضات شهروندان سوری به حضور اقدامات تروریستی اشغالگران و شبه‌نظامیان علیه ساکنان این مناطق است.
دولت سوریه بارها تاکید کرده است که شبه ‌نظامیان وابسته به آمریکا در شرق و شمال شرق این کشور هدفی جز غارت نفت ندارند و باید به حضور غیر قانونی آنها پایان داده شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حقوق ما هم در شرکتهای پالایشگاهی با قرار دادن سقف دریافت مستمر توسط وزارت نفت و مجلس دفیلیتی ها با سرقت می رود