۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۱۵۵۲۳۵

رشد چشمگیر سود پتروشیمی بوعلی سینا  

 پتروشیمی بوعلی سینا صورتهای مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه خود را منتشر کرد.
رشد چشمگیر سود پتروشیمی بوعلی سینا  
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال؛ پتروشیمی بوعلی سینا در پروسه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱، برای هر سهم ۵۴۴۸ ریال سود شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه قبل۱۱۴ درصد افزایش داشته است.
بر پایه این اطلاعات، مجموع سود خالص این شرکت نیز به ۷۸۱۸ میلیارد تومان رسیده است، همچنین سود ناخالص «بوعلی» به میزان  ۸۹۶۶ میلیارد تومان شناسایی شده است که نسبت به دوره مشابه قبل ۷۴ درصد افزایش پیدا کرده است.
 در مجموع؛ سود خالص شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در سال مالی ۱۴۰۱ به میزان ۷۸۱۸ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه گذشته ۱۱۴ درصد رشد را ثبت کرده است.
مدیرمالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با تایید اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال تاکید کرد: «بار دیگر به وعده داده شده به سهامداران عمل کردیم و ان شاالله این روند صعودی نیز ادامه خواهد داشت. »
رحیمی پور افزود: « نه تحریم و نه دیگر موانع و مشکلات جلوی حرکت رو به رشد قطار بوعلی سینا را نخواهد گرفت.»
وی با ارائه جزئیات بیشتری از میزان فروش شرکت در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد : «در سال مالی ۱۴۰۱ میزان فروش شرکت به بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان رسید که رشد ۸۳ درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد و از لحاظ مقداری، فروش حدود ۲۴ درصد رشد داشته است.»
مدیر مالی بوعلی سینا در ادامه با اشاره به روند تولید در این مجتمع آروماتیکی خاطرنشان کرد: «تولید بر اساس برنامه را از ذهنمان حذف کرده‌ایم و در سال ۱۴۰۱ معادل ۱۱۸ درصد ظرفیت اسمی یعنی بیش از ۲ میلیون تن محصولات مختلف تولید داشته ایم و این موضوع از  اهداف بلندمدت پتروشیمی بوعلی سینا بوده و همه ساله با تولید مستمر و با صرفه اقتصادی انشاالله قله های پیشرفت را هم فتح خواهیم کرد.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای