۵
۱۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۱۵۶۱۳۰

توضیح نفت ما در خصوص چرایی توقف اخبار پتروشیمی مارون

با توجه به اينکه نفت ما یکی از رسانه های تخصصی-خبری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بوده و طی ۱۳ سال فعالیت رسانه ای خود همواره سعی کرده است اخبار دقيق و موثق را به مخاطبان خود عرضه نماید.
نفت ما
نفت ما
پس از انتشار گسترده اخبار و حواشی پیرامون پتروشیمی مارون، تماس‌های بسیاری از سوی برخی از بزرگان و ریش سفیدان صنعت پتروشیمی با نفت ما صورت گرفت تا با توقف انتشار اخبار، از سوی پتروشیمی مارون اسناد و مدارک متقن مبنی بر پاسخگویی به موارد مطرح شده ارائه گردد که متاسفانه هیچ گونه مدرکی ارائه نگردید.
در نهایت این رسانه در راستای رسالت خبری و رسانه ای خود، با اتکا به ظرفیت قانونی، با وجود تمامی فشارهای وارد شده جهت عدم انتشار اخبار، نفت ما اقدام به ادامه انتشار اخبار می نماید و با تمام توان خود در دفاع از حقوق بیت المال و در راستای منافع ملی ایران عزیزمان ثابت قدم ایستاده است و هیچ گونه اقدامی قادر به ایجاد خلل در مسیر استوار و روشن نفت ما نخواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سرباز مارون
با تقدیر از شجاعت شما
اعلام میشود این تیم مدیریتی فعلی از خرید البسه ورزشی تا طبخ غدا و از خرید مبدل حرارتی تا فروش محصولات و مشارکت های مشکوک‌ به بهانه توسعه سبد محصولات دجار مشکل هستند و قطعا در آینده نه چندان دور با ورود دستگاه های نظارتی ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع یکی بزرگترین پرونده های ناکارآمدی صنعت پتروشیمی گشوده خواهد شد .

مارون نماد ناکارامدی مدیریتی با کاهش سود ۳۲/۰۰۰ میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۱ در بین تمام الفین های ایران بوده
کارمند روابط عمومی مارون
اکثر نمایشکاهای خارجی که در سال گذشته و امسال داره برگزار میشه آفای بابک . م به شرکت beauty sky میدن و با هزینه گزاف زمین و غرفه اجاره میکنن و این شرکت دلال دندونهای مارون و ب . م رو خب شمرده
feedback
Ukraine
شيرمادر حلالتان
feedback
Iran, Islamic Republic of
یالثارات الحسین
به نفع مملکت و نظام و صنعت و سهامدار و حتی خود امرایی هست که بیشتر از این قضیه طول نکشه و خودش و کل تیمش از مارون برن. ۱۰۰ نفر نیرو جدید اورده
feedback
دار و دسته ن… هستی
خودش که ساختمان ویلایی فرهنگسرا رو خالی کرد واگذار کرد به خودش
feedback
Romania
جناب مکرم
feedback
Romania
درود بر نفت ما
سانه فساد ستیز
feedback
Ukraine
حسن
ریش سفیدان و ........ چه صیغه ای هست ، مگه صنعت و سهامدار و... دعوای خانوادگی که ریش سفید بیاد وسط......... وقتی کسی خرابکاری میکنه این ایرانی بازیها دیگه چه معنی داره ، فردا با دو کیلو شیرینی با همدیگه آشتی نکنن یهو...........
feedback
Iran, Islamic Republic of
اگه نفت ما رسالت خبری را در پیش دارد چرا از پول پاشی مدیر عامل پتروشیمی ..... نمی زنه.
چه دلیلی داره هزار میلیارد از حق سهامداران رو ببره برای ساخت بیمارستان فقط برای جلب رضایت نماینده که همسو بشه.
feedback
United States
کارمند
سلام .تحقیق و بررسی نهادهای نظارتی در خصوص
تعداد زیاد کارمندان مامور مارون در دیگر شرکتها و اینکه این افراد در کدام شرکتها مشغول هستند می تواند مفید باشد.
مگر می شود شرکت مارون این تعداد نیرو را لازم نداشته باشد و باز نیرو جذب کند؟مامور بودن برای 12 سال یا بیشتر واقعا جای سوال دارد؟
feedback
Iran, Islamic Republic of