۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۱۵۶۲۰۲

مجمع پتروشیمی غدیر برگزار شد

رشد تولید و سودآوری حاصل یک سال فعالیت شبانه روزی مجموعه پتروشیمی غدیر در سال مالی ۱۴۰۱ نوید روزهای خوب آینده را دارد.
مجمع پتروشیمی غدیر برگزار شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر در سال مالی ۱۴۰۱ در سالن شهید همدانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر، روز گذشته ، ۳ ام تیرماه برگزار شد.
در این مجمع حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر به بیان گزارش سالیانه شرکت غدیر پرداخت و اظهار کرد:سرانه تولید در سال ۱۴۰۰، ۱۸۱ تن بود که با توجه به وجود تحریم ها و مشکلات بسیار این شرکت توانست به رکورد تولید ۲۲۵ تن در سال ۱۴۰۱ دست یابد‌.
صفاری در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت اسمی تولید ۱۲۰ هزار تنی شرکت پتروشیمی غدیر، از ثبت رکورد تولید ۱۳۲.۵۰۴ تن در طول عمر راه اندازی شرکت گفت و خبر از افزایش تولید ۱۱۰ درصدی داد.
منشی مجمع عمومی پتروشیمی غدیردر خصوص مشکلات این سال عنوان کرد: سال ۱۴۰۱ را به دلیل کاهش شدید قیمت جهانی PVC، پرچالش ترین سال تولید عنوان کرد و دیگر چالش این شرکت را عدم تامین خوراک EDC و کلر معرفی کرد‌.
حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر در خصوص افزایش فروش شرکت بیان داشت: فروش ۱۳۳.۰۸۰ تن در سال ۱۴۰۱ که معادل افزاش ۱۲۳ درصدی نسبت به سال گذشته و افزایش مبلغ فروش ۴.۲۵۴ میلیارد تومان که معادل ۱۰۴ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ که این افتخاری بزرگ در پتروشیمی غدیر بوده است.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی غدیر ضمن اشاره به حمایت تاپیکو از این شرکت از خرید سهام انرژی عسلویه، احداث واحد کلر آلکالی، خرید VCM، خرید واحد PVC و خرید مواد حساس تولید کارخونه به اندازه مصرف ۲ سال خبر داد.
صفاری همچنین از ثبت رکورد تولید PVC در سه ماهه اول ۱۴۰۲ معادل ۳۷.۰۳۰ تن و تولید  ۴۱.۰۱۵ تن VCM  به عنوان مژده ای برای امید سهام داران برای ثبت رکورد فروش بالاتر در سال جاری خبر داد.









ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی