۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۱۵۶۳۶۸

شاغلان پارس جنوبی ۹۰هزار ساعت آموزش دیدند

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت:در راستای توانمند سازی نیروی انسانی برای دستیابی به تولید مستمر و پایدار گاز، در سه ماه نخست سال جاری بیش ۹۰ هزار نفر ساعت آموزش در این مجتمع ثبت شد.
شاغلان پارس جنوبی ۹۰هزار ساعت آموزش دیدند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رامین پوراسماعیل روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد این تعداد ساعت آموزشی در حوزه‌های عمومی، تخصصی و مدیریتی در پالایشگاه‌های ۱۰گانه و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.
وی افزود: سرآمدی مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه تولید گاز و محصولات جانبی، بهره‌مندی از نیروهای شاخص و توانمند نتیجه‌ برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی است.
رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی یادآورشد:در همین راستا در سه ماه نخست سال جاری ۵۲ هزار نفر ساعت آموزش ویژه کارکنان رسمی، ۳ هزار نفر ساعت آموزش ویژه کارکنان قرارداد مستقیم و ۳۵ هزار نفر ساعت آموزش‌های مختلف نیز در جهت توانمندسازی نیروهای پرتلاش پیمانکاری در این مجموعه به ثبت رسیده است.
پوراسماعیل افزود: واحد آموزش توانسته است در سایه همدلی و خرد جمعی بیش از ۲۰۰ دوره، همایش و کارگاه آموزشی نیز برنامه‌ریزی و اجرایی کند که این آمار نشان از اهمیت بالای آموزش در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزش بدو استخدام بیش از ۲۵ هزار نفر ساعت، اموزش ویژه‌ ۵۶ نفر از کارکنان جدیدالاستخدام جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در محل مجتمع به میزبانی مراکز آموزش شرکت ملی نفت محمودآباد و اصفهان از دیگر اقدامات مهم واحد آموزش مجتمع در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ است.
پوراسماعیل گفت: در همین بازه زمانی بیش از ۱۷ هزار نفر ساعت آموزش نیز ویژه کارکنان تبدیل وضعیت مشمولین ایثارگر بند "دال" نیز با موفقیت اجرایی شد.
رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به شروع فصل تعمیرات اساسی سال ۱۴۰۲ در پالایشگاه های این مجتمع تصریح کرد: در جهت آموزش و ارتقا سطح توان و دانش نیروهای تعمیرات اساسی در سه ماه نخست سال جاری بیش ۲ هزار ۲۰۰ نفرساعت آموزش ویژه کارکنان و متخصصان تعمیرات اساسی پیاده‌سازی و اجرای شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی