۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۱۵۶۶۵۰

سقوط ۳۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

بازار سرمایه، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد به طوری که در طول معادلات امروز با ریزشی ۳۰ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید.
سقوط ۳۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود. 
بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی30 هزار و 160 واحدی  به 2 میلیون و 128 هزار واحد رسید و در آستانه ی رسیدن به کانال 2 میلیون و 100 هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 14 هزار  واحدی به ارتفاع 746 هزار واحدی رسید.
گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «فرود» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 20 تیر ماه 1402، مبلغ 8 هزار میلیارد  300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1680  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 
در بازار امروز 44 نماد در محدوده مثبت و 352 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 81 نماد در محدوده مثبت و 229 نماد در محدوده منفی معامله شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی