۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۵۶۶۹۱

ریزش ۵۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته با ریزشی ۵۷ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون ۷۳ هزار واحد رسید و به این ترتیب کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد را از دست داد.
ریزش ۵۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بازار سهام آخرین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و همانطور که در روز های گذشته شاهد بودیم، فشار فروش بسیار زیاد بود و اکثر سهام بازار در محدوده ی منفی معامله شدند.
بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 57 هزار واحدی  به 2 میلیون و 71 هزار واحد رسید و به این ترتیب کانال 2 میلیون و 100 هزار واحد را نتوانست حفظ کند.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 22 هزار  واحدی به ارتفاع 724 هزار واحدی رسید.
گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فارس» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «شستا» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «دی» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 تیر ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد  300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1200  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 
در بازار امروز 49 نماد در محدوده مثبت و 340 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 78 نماد در محدوده مثبت و 218 نماد در محدوده منفی معامله شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی