۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۱۵۶۹۸۵

چگونه مشمول پاداش قبض برق شویم؟

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: برای مشترکین خانگی که مصرف برق آن‌ها در ماه‌های گرم تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش یافته باشد به‌ازای هر کیلووات‌ساعت از ۵۰۰ تومان تا ۲ هزار تومان پاداش در نظر گرفته شده است.
چگونه مشمول پاداش قبض برق شویم؟
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،محسن بخشایی اظهار کرد: مشترکین خانگی می‌توانند با رعایت الگوی مصرف در گرمترین روزهای سال، صنعت برق را در این روزهای بسیار سخت یاری کرده و مشمول پاداش شوند.
وی با بیان اینکه ۳۸ درصد مصرف برق در تابستان به بخش خانگی اختصاص دارد و این امر به‌دلیل وجود سیستم‌های برودتی و سرمایشی است، گفت: به‌دلیل افزایش دما در تیرماه جاری، مصرف استان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل حدود شش درصد رشد داشته است.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: همکاری بسیار خوبی توسط صنایع و کشاورزان را شاهد هستیم که علاوه بر آن نیازمند همکاری بیشتر بخش خانگی در موضوع بهینه‌سازی مصرف نیز هستیم.
وی بیان کرد: اگر مشترکین بخش خانگی با استفاده نکردن وسایل پرمصرف در ساعت اوج بار، قرار دادن کولرهای آبی روی دور کند و قرار دادن کولر گازی روی دمای ۲۴ درجه همکاری کنند، از این روزها با موفقیت عبور خواهیم کرد.
بخشایی با بیان اینکه بسته تشویقی ۲۰ برابری پاداش تا پایان شهریورماه اجرا می‌شود، اظهار کرد: برای مشترکین خانگی که مصرف برق آن‌ها در ماه‌های گرم تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش یافته باشد به‌ازای هر کیلووات‌ساعت از ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان پاداش در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: از اول خرداد ۱۴۰۲ و با توجه به صدور ۲۵۲ هزار و ۲۶۸ قبض مشترک خانگی در استان خراسان جنوبی، ۶۲ هزار قبض مشمول پاداش شده و پاداش اعمال‌شده برای ۶۲ هزار و ۲۲۷ قبض، مبلغ یک میلیارد و ۴۸۹ تومان است که در قبوض مشترکین محاسبه می‌شود.
بخشایی با بیان اینکه کاهش مصرف مشترکین مورد نظر شش مگاوات‌ساعت محاسبه شده است، تصریح کرد: مشترکان در شهرستان‌های بیرجند با سه میلیون و ۱۸۸ کیلووات ‌ساعت و بشرویه با ۲۱۶۰۰۰ کیلووات‌ساعت به‌ترتیب بیشترین و کمترین میزان مشارکت و صرفه‌جویی در مدیریت مصرف را داشته‌اند.
 
منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


انرژی مجانی = خیانت

انرژی مجانی = بدمصرفی مردم

انرژی مجانی = بدمصرفی صنایع
انرژی مجانی = کمبود انرژی

انرژی مجانی = تولید وسایل پرمصرف

انرژی مجانی = کسری بودجه
انرژی مجانی = تورم
انرژی مجانی = قاچاق سوخت
انرژی مجانی = حقوق پایین
انرژی مجانی = افزایش مهاجرت

انرژی مجانی = بدمصرفی عمومی
انرژی مجانی = خود کشی جمعی