۳
۲۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۵۸۳۱۴

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری غدیر کیست؟

مهدی عبوری، صبح امروز طی مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری غدیر که از شرکت‌های مهم اقتصادی و چند رشته ای بورسی کشور است، منصوب و معارفه شد.
مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری غدیر کیست؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،پیش از این مازیار حسینی مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر بود.
مجموعه سرمایه‌گذاری غدیر که افزون بر ۱۴۰ شرکت در حوزه‌های مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی زیرمجموعه آن است بیش از ۱۶۵۰۰ نیروی انسانی در کل کشور دارد.
غدیر با بیش از ۳۰ سال سابقه و دارا بودن ۷ هلدینگ در زمینه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، فلزات و معدن، برق و انرژی، حمل و نقل، مالی، سیمان و ساختمان فعالیت می‌کند.
لازم به ذکر است عبوری دانش آموخته دکترای مدیریت است و آخرین سمت وی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و پیش از آن نیز معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی را عهده دار بوده است.
در دوره مدیرعاملی عبوری در شرکت بازآفرینی شهری ایران مهم‌ترین اتفاقات یک دهه گذشته در سکونتگاه‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان صورت پذیرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ايشون مدير تحول گراست من مي شناسم و ظرف يك ماه اكثر مديران اسانسوري و بي تجربه و بجا مانده از دولت قبل را تغيير مي دهد
اسفندیاری
خاک بر سر مسؤلین ..................... بریزم که زود زود مسؤلین رده پایین تر را عوض می‌کنند و نمیذارند فردیکه اومده به کار سوار بشه و برنامه‌ها و نظرات خودشو اعمال بکنه ، آقای مازیار حسینی که تازه اومده بود چرا عوض کردید ، این تعويض های غیر منطقی ، پیشرفت شرکت‌ها رو هی عقب میندازه ، فردی که قبل از حسینی ، مدیر عامل بود خوب کار می‌کرد در عرض یک ونیم سال این سومین مدیر عاملی ست که آوردید ، معلوم نیست دیوانه اید یا عوضی هستید
حرف مفت نزن
اعتبار و افتخار یک استان
سلام.خدا را شکر دوره خوبی خواهد بود مدیری انتخاب شده که هر پروژه ای غیر یازده را نپذیرد ودست واسطه را قطع کند واز رفت وآمد واسطه ها و باند بازی و همشهری بازی را کلا کنار بزارند وپروژهایی که در دوسال اخیر پیشنهاد شده را دوباره یک باز نگری بکنند که سرمایه مردم حیف و میل نشود برای تیم مدیریت جدید آرزوی موفقیت و خدمت صادقانه دارم
محمد علی
ایشان در مازندران به جهت فعالیتهای بزرگ زیر بنایی در شهر ساری بعنوان شهردار ساری خدمات ارزنده و ماندگاری داشته بطوری که امیرکبیر مازندران از او یاد می شود پیروز و سربلند (عقاب به آشیانه بازگشت)
زنده باد مازندران
بهنام رزقی
اقای دکتر عبوری مدیری شجاع و با تدبیر است. بزودی شاهد تحولات کم نظیر در مجموعه سرمایه گذاری غدیر و شرکت‌های زیر مجموعه خواهیم بود. آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.
زنده باد جناب دکتر عبوری
یاشاسین آقای دکتری
دکتر مازیار حسینی از نوابغ مدیریت بودند و هیچ وقت توصیه پذیر نبودند کشور ما به امثال ایشان نیاز دارد.
بازگشت به عقب ولاغیر
حسن بزرگ دکتر مازیار حسینی استفاده از ظرفیت های مدیریتی افراد و نخبه ها بود تیم ایشان مانند مهندس نوش آبادی و نویریان و امام و ... بسیار کاربلد و سالم بودند
سعید
خوش بحال هلدینگ غدیر و کارکنانش .بهترین انتخاب شد او اعتبار و افتخار یک استان است
خوش بحال خانواده بزرگ غدیر‌.یکی اومد عاشق کار و خدمت...درکل خوش بحال ایران با این فرزندان
خوش بحال خانواده بزرگ
غدیر.یکی اومد عاشق خدمت و کارهای بزرگ
مهدی حسنی
انتخاب شایسته دکتر مهدی عبور درست و به حق بوده .به امید تحولات عظیم
خوش بحال خانواده بزرگ غدیر
یکی اومد عاشق خدمت و کارهای بزرگ وماندگار
انشا الله قدمش مبارک باشه برای شرکت موتوژن که امروز آمده بود
ناشناس
اگر بتواند غده سرطانی پالایشگاه تبریز را جراحی کند به مدیریتش ایمان می اورم
مسعود محنائی
باسلام وع باسلام وعرض ادب واحترام
بنده مسعود محنائی جانباز جنگ تحمیلی از شما خواهشمندم که یا شماره جناب دکتر عبوری ویا طریقه اتصال به جناب دکتر به بنده بدهید که حرفهائی هست وکارهائی در پتروشیمی پردیس اتفاق افتاده ومیفتد که باید به عرض جناب دکتر عبوری برسد شما را بخون شهدا قسم میدهم که بنده را به جناب دکتر عبوری وصل کنید تا به عرض ایشان با دلایل واثبات برسانم که چه اتفاقاتی در پردیس افتاده وادامه دارد جناب دکتر عبوری شما را بخون شهدا که برادرانت جزء همین شهدا هستند که ما هرچه داریم از خون همین شهدا داریم جناب دکتر بخون شهدا قسم وبه قران عظیم الشان قسم یاد میکنم که الحمدالله بنده حافظ کل قرانم روئسای شرکت ایل وتبارشان جهت اشتغال در شرکت استخدام میکنند نزدیک به یکسال هست تک فرزندم که بومی استان هست تقاضا کردم که مشغول بکار شود اما جواب رد میدهند اما از برادر وبرادرزاده وبستگان رئیس وروئسای شرکت بدون هیچ معطلی استخدام وبعضا غیر بومی هستن فقط بعلت اینکه پارتی دارن وحرفهای خیلی مهمی دارم که با دلائل ثابت میکنم باید به عرض شما برسانم جناب دکتر شما را بخون شهدا وبقران عظیم الشان وبه تمامی مقدسات اسلام قسم میدهم شماره تماستون بهم بدهید یا اینکه بنده حاضرم به تهران بیام واز نزدیک شما را ملاقات کنم که کارهائی دارن در شرکت انجام میدهند از شما خواهشمندم وامانت در گردنتان میگذارم که شماره تماستان را برایم ارسال کنید این شماره تماس بنده هست
09179702409 بازهم شمارا قسم میدهم که بتوانم با شما صحبت کنم
سلام عزیزم شماره دکتر دارم زنگ بزن به شماره ۰۹۱۱۱۵۲۹۲۵۲
سعید
درود بر دکتر عبوری که همواره عملکردی انقلابی داشته اند
ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه