۶
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۱۵۸۶۰۱

مدیرعامل جدید نفت سپاهان بزودی معارفه می شود

قرار است تا ساعاتی دیگر مدیرعامل جدید نفت سپاهان معارفه شود.
مدیرعامل جدید نفت سپاهان بزودی معارفه می شود
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،براساس آخرین شنیده ها قرار است تا ساعاتی دیگر مدیرعامل جدید نفت سپاهان معارفه شود.
نفت سپاهان از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت است که در جایگاه دوم بزرگترین تولید کننده روغن موتور در بازار داخلی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارمند نفت سپاهان
تاریخ نفت سپاهان مدیرعامل به بی کفایتی ایشان ندیده و احتمالا نخواهد دید. یه وضعیتی الان در شرکت هست که در هیچ شرکت داخلی نیست. آشوب و به هم ریخته به معنای واقعی کلمه
کارمند شرکت
خدا ازشون نگذره ، خیانتی که ایشون و س... ا...... و بقیه همدستان در حق شرکت کردند و بیت المال رو نابود کردن در تاریخ این شرکت بی سابقه بوده و هست و خواهد بود.
از وضعیت شرکت تاسیسات دریایی خبر ندارید که مدیرعامل آن باعث فرار اکثر نیروهای متخصص شده است و صدای کارکنان آن به جایی نمی رسد
کارمند نفت سپاهان
خیلی دوست داشتم این نظر را با ذکر نام خودم می بود ولی متاسفانه نمی شه. مدیریت در سپاهان و اغلب عزل و نصب های مدیریتی و سمت ها در این شرکت افتاده به دست یه عده بی تعهد و بی سواد. با دیدن اوضاع و احوال این شرکت یزرگ غبطه میخورم به حال خودم و حال این مملکت که سرمایه هاش داره اینجوری به باد می ره. میراث دک تر ن....ه.... برای سپاهان از هم پاشوندن شالوده و ساختار، تعهد کاری، کلی بدهی و پروژه های بی فرجام و بی توجیه، یاس پرسنل و بریز و بپاش های فراوان برای بیشمار به اصطلاح مشاوران بی سوادی که دست در کیسه سپاهان دارند بود.