۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۱۵۸۷۲۶

پتروشیمی تبریز در دومین روز نمایشگاه ایران پلاست

در دومین روز از نمایشگاه ایران پلاست غرفه پتروشیمی تبریز میزبان بسیار از مدیران ، بازرگانان و فعالان صنعت پتروشیمی بود.
پتروشیمی تبریز در دومین روز نمایشگاه ایران پلاست
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در ساعات نخستین آغاز به کار دومین روز از نمایشگاه ایران پلاست دکتر قنبری مدیرعامل به همراه دکتر شفیعی، از غرفه پتروشیمی تبریز در بازدید کردند.
دکتر قنبری در این بازدید به اقدامات و عملکردهای پتروشیمی تبریز در مسیر تولید پلیمر و دستاوردهای حاصل شده اشاره کرد و  نیازمندیهای شرکت پتروشیمی تبریز در روند توسعه پایدار را مورد اشاره قرار داد.
همچنین دکتر کلانتری مدیر پژوهشگاه صنعت نفت از غرفه پتروشیمی تبریز نیز بازدید کرد.
در این دیدار دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز به دستاوردهای پژوهشی شرکت اشاره کرد و برنامه های در دست اجرا را عنوان نمود.
پتروشیمی تبریز همچنین میزبان غلامي رييس كل صنايع پايين دستي بود.
غلامی به نیازمندیهای صنایع پایین دستی اشاره کرد و از تلاش پتروشیمی تبریز در تولید پلیمرهای متنوع ابراز رضایت نمود چرا که متنوع بودن محصولات پتروشیمی تبریز منجر به موارد مصرف بالای آن در صنایع مختلف پایین دستی می گردد.
سفير نيكاراگوئه نیز با حضور در عرفه پتروشیمی تبریز با دکتر قنبری مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان دیدار کرد.
وی در این بازدید گفت:سفارت نيكاراگوئه در ایران جهت رونق صادرات و مذاكرات اقتصادي براي طرفين تجاري آماده همكاري مي باشد .
در ساعات پایانی دوممین روز از نمایشگاه ایرانپلاست دکتر بیات رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی وارد غرفه پتروشیمی تبریز شد.
 در این بازدید دکتر بیات و دکتر میراشرفی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در خصوص بهبود وضعیت کارکنان و دیگر مسائل مربوط به منابع انسانی به گفتگو نشستند .

 










ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی