۲
۵
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۱۵۸۸۴۰
مدیرعامل جدید پتروشیمی خارک اعلام کرد:

تعامل سازنده با سهامداران و مسولین استان بوشهر برای انجام کارهای بزرگ

استراتژی ۵ ساله پتروشیمی خارک بزودی تدوین و این پتروشیمی برای اولین بار دارای برنامه بلند مدت و زمانبندی شده می شود و هر ساله برنامه اجرایی تهیه و بر اساس آن کارها انجام می گردد.
تعامل سازنده با سهامداران و مسولین استان بوشهر برای انجام کارهای بزرگ
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرزی "نفت ما" مدیر عامل جدید پتروشیمی خارک برنامه های این پتروشیمی را در دوره جدید اعلام کرد.
 دکتر حسن وفایی که از مدیران مجرب و خوشنام صنعت نفت، ایثارگر و فرزند جنوب هست در گفت وگویی اعلام کرد: استراتژی ۵ ساله پتروشیمی خارک بزودی تدوین و این پتروشیمی برای اولین بار دارای برنامه بلند مدت و زمانبندی شده می شود و هر ساله برنامه اجرایی تهیه و بر اساس آن کارها انجام می گردد.
 وی نیروی انسانی را مهمترین عامل توسعه یک مجموعه دانست و گفت: برای اجرای برنامه باید مدیران با تجربه، تحصیلکرده و با انگیزه انتخاب و نظارت جدی بر اجرای برنامه ها خواهیم داشت.
این مدیر مجرب صنعت نفت افزایش تولید، بهره وری و تعامل سازنده با سهامداران و مسوولین استان بوشهر را از مهمترین اولویت های دوره جدید اعلام و گفت: با تعامل سازنده با سهامداران و مسوولین استانی در جهت افزایش سرمایه و اجرای طرحهای توسعه ای و پایین دست پتروشیمی با ارزش افزوده بیشتر اقدام خواهیم کرد.
 وی به انباشت مطالبات معوقه ارزی این شرکت اشاره کرد و گفت: با تقویت واحد حقوقی و استفاده از افراد توانمند و کارشناسان خبره ابتدا پرونده ها را به روز و در جهت وصول مطالبات و پیشگیری از ایجاد مطالبات جدید و اصلاح و تدوین ایین نامه ها اقدام خواهیم کرد.
این مدیر جنوبی توجه به نیروی انسانی و معیشت و رفاه کارکنان و ایجاد انگیره در بین کارکنان را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: تبعیض و بی عدالتی عامل عدم ایجاد انگیزه و بهره وری است و در جهت همسان سازی حقوق ها و اجرای عدالت، انضباط مالی، شفاف سازی و جذب نیروهای بومی اقدام خواهیم کرد و حق مردم خارک هست که از مزایای پتروشیمی که در ان جزیره هست استفاده کنند و در این راستا به وظیفه مسوولیت اجتماعی خود عمل خواهیم کرد.
 وی گفت: از ابراز لطف همکاران پتروشیمی خارک ممنونم که آمادگی کامل برای اجرای برنامه ها و توسعه بیش از پیش این شرکت دارند و صداقت در گفتار و رفتار و توجه به کرامت انسانی و تعامل دو جانبه با همکاران را سر لوحه کارهای خود می دانیم.
دکتر وفایی گفت: عده ایی که منافع آنها در دوره جدید به خطر افتاده و سعی در تشویش افکار کارکنان، کارگران و پرسنل زحمت کش پتروشیمی خارک دارند توصیه می کنیم از خویشتنداری ما سو استفاده نکنند، وی تاکید کرد: دست همه کسانی راکه دل در گرو پیشرفت و توسعه پتروشیمی خارک دارند به گرمی می فشاریم و انشا الله با همکاری کارشناسان، کارکنان، پرسنل و مدیران شرکت پتروشیمی خارک و با استفاده از راهنمایی و نظرات هیات مدیره، مسوولین استان بوشهر و سهامداران کارهای بزرگی انجام دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دشمن فساد
درود بر مدیران کارامد،جهادی،فساد ستیز و انقلابی مثل دکتر وفائی
انشاالله با یاری خداوند متعال وکمک همه کارکنان، شرکت پتروشیمی خارک مثل همیشه سربلند باشد.
درود به دکتر وفایی همین که نظر ایشان تقویت معیشت پرسنل زحمتکش و رفع تبعیض در شرکت هست خیلی مهم هست اینکه دنبال تعامل با مسئولان خارگ و بوشهر هست یعنی قصد همکاری متقابل و شکوفایی شرکت پتروشیمی رو داره انشاءالله موفق و پیروز باشه جناب دکتر وفایی مدیر عامل عزیزمون
Sasan
مدیر بزرگ و لایقی چون بهزادی را برکنار کردن و چه کسی رو جایگزین کردن افسوس به حال و روز ما
فرزاد
انشاالله با مدیریت جدید دکتر وفایی مشکل مسکن و رفاهیات پرسنل زحمتکش پتروشیمی خارک که عمر و جوانی خود را در گرما و شرجی جزیره وقف تولید و سربلندی و سود آوری شرکت
کرده اند حل شود تا کارکنان با انگیزه و امید بیشتر در خدمت شرکت باشند
عرض تبریک دارم خدمت جناب آقای دکتر وفایی.