۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۱۵۹۲۶۳

برگزاری دومین نمایشگاه و کنفرانس مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت

دومین نمایشگاه و کنفرانس «مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکارهای فناورانه و نوآورانه» ۲۸ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.
برگزاری دومین نمایشگاه و کنفرانس مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ نوآوری رمز تمایز و برتری در بازار رقابت است و یکی از سریعترین، موثرترین و کم هزینه‌ترین ورودی‌های نوآوری، استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی از جمله افراد خلاق، متخصصان، مخترعین، دانشجویان و اعضای هیات علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و سایر شرکت‌های تولیدی بزرگ و متوسط  است. وزارت نفت به‌عنوان دستگاهی پیشرو در عرصه بومی‌سازی فناوری، توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری صنعت نفت را همواره در دستور کار قرار داده است.
برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه پژوهش و فناوری با محوریت حمایت و توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان، فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه صنعت نفت، گسترش تعاملات فناورانه و نوآورانه با کشورهای دوست و همسایه، کمک به تقویت توان ساخت داخل از طریق تبادل اطلاعات فنی بین بخش تقاضا و عرضه فناوری و نیز آشنایی مدیران ارشد و صنعتگران صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوآورانه می‌باشد. در همین راستا و با عنایت به نتایج مطلوب و برگزاری موفقیت آمیز نخستین دوره کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت، دومین دوره رویداد پیش‌گفته مقارن با هفته پژوهش مورخ 1402/9/28 لغایت 1402/9/30 در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت مشارکت در رویداد با شماره تلفن 88179790-021 شرکت بهاران تدبیر کیش (مجری برگزاری) تماس حاصل فرمائید.
همچنین در راستای کمک به توسعه زیست بوم نوآوری و حمایت از رشد و تعالی هسته‌های فناوری و شرکت‌های نوپا، با توجه به مصوبه شورای راهبردی کنفرانس و نمایشگاه، مقرر گردید تعداد محدودی غرفه نمایشگاهی به صورت کاملاً حمایتی به حائزین شرایط اختصاص داده شود.
 
گروه های مشمول تخصیص فضای نمایشگاهی (حمایتی)
هسته های فناوری
تیم‌های کاری متشکل از تعدادی دانش آموخته و متخصص با زمینه‌کاری مشخص که درصدد تشکیل یک موسسه حقوقی یا تثبیت ایده کاری برای ایجاد یک حرفه مبتنی بر زیست فناوری هستند.
شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا
شرکت‌های فعال در حوزه تحقیق، طراحی و توسعه کالاها و خدمات فناورانه که هنوز از نظر کسب و کاری و اقتصادی به بلوغ کافی دست پیدا نکرده‌اند و حداقل دارای یک محصول در مقیاس نمونه آزمایشگاهی (با قابلیت بررسی فنی)/ خدمت فناورانه اولویت دار (سطح فناوری قابل قبول) می‌باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی