۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۵۹۳۲۳

کمک پتروشیمی خلیج فارس به زوج‌های جوان

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پازارگاد بیان کرد: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی که در دستور کار ما قرار گرفته ازدواج آسان جوانان است که در کنار سپاه قهرمان پاسداران در این مراسم همکاری می‌کنیم.
کمک پتروشیمی خلیج فارس به زوج‌های جوان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سردار رزمجو ، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از توزیع 1670 دست جهیزیه ویژه زوج‌های جوان و نیازمند استان بوشهر همزمان با هفته وحدت خبر داد.
 سردار علی رزمجو در این مراسم ضمن اعیاد و پیوند زوج‌های جوان حاضر در مراسم اظهار کرد: هیچ دین و مکتبی به اندازه دین اسلام، به ازدواج آسان اشاره نکرده است.
فرمانده سپاه امان صادق علیه‌السلام اظهار کرد: ازدواج یکی از فرمان‌هایی است که خداوند برای لذت و آرامش بندگان در نظر گرفته است‌ که در پی آن فرزندانی است که کام خانواده‌ها را شیرین می‌کنند.
رزمجو عنوان کرد: به فرموده پیامبر اسلام درهای رحمت الهی در چهار وقت گشوده می‌شود که یکی از آنها هنگام بارش باران، دوم زمانی که فرزند به چهره پدر مادر نگاه می‌کند، سوم باز شدن درب کعبه و چهارمین مربوط به زمانی است که عقد و ازدوج جوانان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از برکات معنوی مراسم ازدواج این است که جوانان در کنار هم به آرامش می‌رسند بنابراین در برگزاری مراسم ازدواج نباید سختگیری کرد.
رزمجو افزود: این جشن ازدواج جوانان استان بوشهر به همراه اهدای  هزار و ۶۷۰ سری جهیزیه در سراسر استان بوشهر در حال برگزاری است که مبارک همه عزیزان باشد.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام تشریح کرد: در پایان این پیوند آسمانی را خدمت همه جوانان عزیز حاضر در این جلسه مبارک، تبریک می‌گویم.
در این مراسم محمد شیخان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پازارگاد که به عنوان نماینده علی عسکری مدیرعامل مجموعه شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این حاضر شده بود گفت: شما فرزندان رئیسعلی هستید که پرچم اسلام را در این سرزمین برافراشت
شیخان افزود: یاد شهیدان در جای جای این استان به خون شهیدانی همچون نادر مهدوی کن رهبر انقلاب به مقام ایشان اشاره کردند شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پازارگاد  تشریح کرد: امروز سلاح رئیسعلی و مهدوی در دست رزمندگان اقتصادی و امروز استان بوشهر میزبان صنایع بزرگ اقتصادی کشور است.
وی بیان کرد: جوانان ما نشان دادند که ما می‌توانیم بدون نیاز به شرکت‌های خارجی با اتکا به جوانان خود پروژه‌های بزرگ اقتصادی را اجرا کنیم.
شیخان عنوان کرد: شرکت‌های پتروشیمی در کنار فعالیت‌های انجام شده ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را یکی دیگر از وظایف خود می‌داند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پازارگاد  بیان کرد: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی که در دستور کار ما قرار گرفته ازدواج آسان جوانان است که در کنار سپاه قهرمان پاسداران در این مراسم همکاری می‌کنیم.
وی افزود: سپاه همیشه بر خود وظیفه می‌داند در همه میدان‌های موردنیاز مردم پیشران باشد و بر ما واجب است با این نهاد انقلابی هم دل و همراه باشیم.
شیخان گفت: برای همه زوج‌هایی که در این مراسم پیوند ابدی خود را جشن می‌گیرند آرزوی بهروزی و خوشبختی داریم.
این مراسم در سایر شهرستان‌های استان بوشهر نیز برقرار برگزار می‌شود و‌ جهیزیه به آنها اهدا خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی