۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۱۵۹۳۵۰

آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی ۱۴ روزه این پالایشگاه طبق برنامه زمانبندی همسو با تولید پایدار در دستور کار قرار گرفته است که ایمنی، کیفیت و سرعت از مهمترین مولفه های آن است.
آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس جنوبی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه با اقدامات شاخص و نوآورانه و با مشارکت تمام تیم‌های عملیاتی با رعایت دقیق مسائل ایمنی آغاز شد.
 کامبیز صفتی اظهار کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با هدف آماده سازی شرایط و حصول اطمینان از شرایط لازم برای تولید پایدار و ارتقا قابلیت اطمینان واحدهای تولیدی برای زمستان با تلاش متخصصان و کارکنان خلاص و نوآور در این مجموعه آغاز شده است.
وی افزود: تعمیرات اساسی ۱۴ روزه این پالایشگاه طبق برنامه زمانبندی همسو با تولید پایدار در دستور کار قرار گرفته است که ایمنی، کیفیت و سرعت از مهمترین مولفه های آن است.
صفتی یادآورشد: این فرایند پیشگیرانه، بازگردانی واحدهای تولیدی به شرایط قابل اطمینان برای دوره عملکرد مطلوب را تضمین می‌کند.
وی ادامه داد: تعویض تیپ فلر فاز ۹ در بازه ۱۲ روزه، اورهال کمپرسورهای off gas، تعمیرات اساسی مبدل های واحد ۱۰۳ از مهم ترین اقدامات این دوره است که با تکیه بر توان و دانش متخصصان و کارکنان کوشای این پالایشگاه و استفاده از کالاها و قطعات شرکت های داخلی انجام می شود.
مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: انجام به موقع تعمیرات اساسی موجب کاهش هزینه‌های تعمیراتی، افزایش طول عمر آنها، کاهش خطرات در حوزه HSE و افزایش راندمان تولید می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی