۳
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۱۶۰۰۰۰

بازدید مدیرعامل جدید شرکت صنایع تجهیزات نفت از شرکتهای دانش بنیان تابعه

در این بازدید مدیران عامل شرکتهای موصوف، توضیحاتی در خصوص تولیدات و دستاوردهای شرکتهای متبوع خود در حوزه ساخت داخل به مهندس ناصری و هیات همراه ارائه کردند.
بازدید مدیرعامل جدید شرکت صنایع تجهیزات نفت از شرکتهای دانش بنیان تابعه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در راستای اعتلای شرکت های دانش بنیان ، مهندس عباس ناصری مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت (PEIC) که از مدیران خوش نام نفت است و در سوابق خود عهده دار معاونت ساخت داخل وزارت نفت و از متولیان امر بومی سازی و مسئول راه اندازی سامانه AVL نیز بوده است، به همراه مهندس پوررستمی رئیس هیات مدیره و آیت اله حیدری عضو هیات مدیره ، معاونین و مدیران ستادی از مجتمع های شركت گسترش شيرسازي تهران سوفا و شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو) در شمس آباد تهران بازدید نمودند.


در این بازدید مدیران عامل شرکتهای موصوف، توضیحاتی در خصوص تولیدات و دستاوردهای شرکتهای متبوع خود در حوزه ساخت داخل به مهندس ناصری و هیات همراه ارائه کردند.
 مدیرعامل جدید شرکت صنایع تجهیزات نفت در جلسات جداگانه ای با مدیران عامل و مدیران شركت گسترش شيرسازي تهران سوفا و شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو)، از نزدیک مسائل مربوط به این دو شرکت را بررسی کرده و در پایان راه کارهای مطلوب جهت توسعه کسب و کار این شرکتها را ارائه نمودند.


شایان ذکر است که شرکت صنایع تجهیزات نفت به عنوان یکی از شرکتهای مادر تخصصی تابعه شرکت سرمایه‌گذاری اهداف در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و در حال حاضر مشتمل بر چهار شرکت دانش بنیان تولیدی تابعه در زمینه تولید انواع شیرهای صنعتی ، تجهیزات سرچاهی و اتصالات فولادی فعالیت می نماید و با
بهره گیری از متخصصین مجرب و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا تلاش می نماید تا جایگاه نخست در تولید محصولات مورد نیاز صنایع نفت،گاز،پتروشیمی و پالایشگاه و نیرو را حفظ نماید.

  کلیه شرکت‌های تابعه در فهرست تأمین‌کنندگان مجاز (AVL) تمامی شرکت‌های مهم نفت، گاز و پتروشیمی قرار دارند. شرکت گسترش شیرسازی تهران سوفا با ظرفیت اسمی سالانه ۵۰۰۰ تن دست اندرکار ساخت و تامین انواع شیر آلات و تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی در اندازه های مختلف و طیف متنوع آلیاژی بوده است.
شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی( وتکو)، نیز تولیدکننده انواع تجهیزات سرچاهی X Mass Tree Wellhead و انواع شیرآلات در کلاس فشاری۵۰۰۰  تا ۱۵۰۰۰ مطابق با استاندارد API 6A و استانداردهای مورد تأیید شرکت ملی نفت ایران در کشور است.

  



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


فقط خندم میگیره از این تولید دانش بنیان فعلا که تسبیح هم از چین ولرد میشه
خنده و کامنت این دوستمون چه ربطی به تولیات شرکتهای ذکرشده داشت؟؟ این شرکتها با قدرت و افتخار تولیدات خوبی در عرصه فعالیتشان دارند. تسبیح هم تولید نمی کنند البته
شما فکر کن اینارو خودشون تولید میکنن از وضع سهمشون معلومه