۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
کد مطلب : ۱۶۰۴۱۷

افزایش همکاری‌های بانک رفاه کارگران و سازمان منطقه آزاد کیش

دکتر للـه گانی با بیان اینکه، جزیره کیش دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف اقتصادی است، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران می‌تواند با حمایت از پروژه‌های گردشگری، گمرکی، شیلاتی، ساختمانی و.... بستر رونق تولید و اشتغالزایی را در این جزیره فراهم کند.
افزایش همکاری‌های بانک رفاه کارگران و سازمان منطقه آزاد کیش
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با حضور در سازمان منطقه آزاد کیش با مدیرعامل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در این دیدار از این سازمان به عنوان یکی از سازمان‌های مهم کشور در حوزه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نام برد و گفت: بانک رفاه کارگران آمادگی دارد همکاری‌های متقابل خود با این سازمان را گسترش دهد. 
دکتر للـه گانی با بیان اینکه، جزیره کیش دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف اقتصادی است، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران می‌تواند با حمایت از پروژه‌های گردشگری، گمرکی، شیلاتی، ساختمانی و.... بستر رونق تولید و اشتغالزایی را در این جزیره فراهم کند. 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران به انتشار اوراق گواهی سپرده خاص از سوی این بانک اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در راستای تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری جزیره کیش، نسبت به انتشار این اوراق اقدام کنیم. 
دکتر سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات حمایتی بانک رفاه کارگران در حوزه تولید ملی و اشتغالزایی بر ضرورت توسعه تعاملات فی‌مابین تاکید کرد. 
وی تصریح کرد: برای پیشبرد برنامه‌های سرمایه‌گذاری در جزیره کیش، نیازمند حمایت‌های بانک رفاه کارگران هستیم. 
دکتر سرهنگی به نقش گردشگری در توسعه اقتصادی اشاره و با بیان اینکه، جزیره کیش دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه گردشگری است، بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل سازمان منطقه آزاد کیش و بانک رفاه کارگران به منظور بهره‌مندی بیش از پیش از این ظرفیت‌ها تاکید کرد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی