۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۱۶۱۱۰۵

تمجید معاون رییس‌جمهور از اقدامات پتروشیمی خراسان 

طرح احداث و نصب استریپر در این مجموعه با هدف جداسازی آمونیاک از پساب خروجی مجتمع و بازگردانی به خط تولید با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
تمجید معاون رییس‌جمهور از اقدامات پتروشیمی خراسان 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،معاون رئیس جمهور با اشاره به مدیریت جوان انقلابی و جهادی، پتروشیمی خراسان را بعنوان الگو همزمان توسعه و حفظ محیط زیست عنوان کرد.
  سلاجقه گفت: فعالیت های زیست محیطی پتروشیمی خراسان و اجرای دستور ویژه رییس جمهور در خصوص پروژه استفاده از پساب شهر بجنورد که پیشرفت مناسبی دارد می تواند بعنوان الگو توسعه و حفظ محیط زیست با مدیریت جوان انقلابی مطرح شود.
معاون رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد: روحیه و مدیریت انقلابی و جهادی با تاسی به خون شهدا می تواند مشکلات مردم را در همه حوزه های توسعه و محیط زیست حل کند.
گفتنی است، طرح احداث و نصب استریپر در این مجموعه با هدف جداسازی آمونیاک از پساب خروجی مجتمع و بازگردانی به خط تولید با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
 عدم انتشار آمونیاک به فضای محیط زیست شهری، زمین‌های کشاورزی، آب‌های سطحی و بازیافت آمونیاک پساب و بازگرداندن آن به چرخه تولید در پتروشیمی از مزایای اجرای این طرح است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی