۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۱۶۲۰۸۰
با حکم مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا؛

مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دوده‌فام منصوب شد

«محمدصادق عظیمی‌فر» با صدور حکمی، «امیرحسین باقری بایگی» را به مدیرعاملی شرکت صنعتی دوده‌فام منصوب کرد.
مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دوده‌فام منصوب شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،طی حکمی از سوی مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا، «امیرحسین باقری بایگی» به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی دوده‌فام منصوب شد.
 «محمدصادق عظیمی‌فر» با صدور حکمی، «امیرحسین باقری بایگی» را به مدیرعاملی شرکت صنعتی دوده‌فام منصوب کرد.
متن حکم عظیمی‌فر به شرح زیر است؛
«برادر عزیز جناب آقای امیرحسین باقری بایگی
سلام علیکم
با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت صنعتی دوده‌‌فام منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال، اتکا به شایستگی‌های و تجارب ارزشمند خود و بهره‌گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید. توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی‌عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری، در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.
محمدصادق عظیمی‌فر»
 به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا، «امیرحسین باقری بایگی» دانش آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. وی مدیر نظارت بر شرکت‌های هلدینگ اهداف، عضویت در هیأت مدیره گروه پتروشیمی تابان فردا، عضویت در هیأت مدیره شرکت نیرو کلر و رئیس مطالعات بازار و تحلیل صنعت هلدینگ تاپیکو را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
پیش از این مجتبی معین‌پور مدیریت شرکت صنعتی دوده‌فام را بر عهده داشت.
شرکت صنعتی دوده‌فام از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا و بزرگترین تولید کننده و صادرکننده دوده صنعتی در ایران و تنها شرکت دانش بنیان این صنعت در کشور به شمار می‌رود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی