۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۶۲۵۵۱

تسلیت مدیرعامل پتروشیمی فن آوران درپی درگذشت مدیرعامل بانک ملت

فقدان ناگهانی مغقور له باذن الله « دکتر رضا دولت آبادی مدیرعامل فقید بانک ملت» ، بسی موجب تالم اینجانب، کلیه اعضای هیئت مدیره و کارکنان خانواده بزرگ پتروشیمی فن آوران گردید.
تسلیت مدیرعامل پتروشیمی فن آوران درپی درگذشت مدیرعامل بانک ملت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل پتروشیمی فن آوران به مناسبت درگذشت دکتر دولت آبادی مدیرعامل فقید بانک ملت را تسلیت گرفت.
در متن پیام محمد جواد بدری آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
با نهایت تاسف و تاثر، پگاه سی ام دی ماه، با خبر مولم و غم بار درگذشت چهره بنام و ماندگار نظام بانکداری کشور، یار دیرین و همراه همیشگی صنعت پتروشیمی، و عمود خیمه سلامت بانکداری که شهره به احسن صفات انسانی و از مکارم اخلاق به غایت لامتنهاهی بهره مند بود آغاز شد.
فقدان ناگهانی مغقور له باذن الله « دکتر رضا دولت آبادی مدیرعامل فقید بانک ملت» ، بسی موجب تالم اینجانب، کلیه اعضای هیئت مدیره و کارکنان خانواده بزرگ پتروشیمی فن آوران گردید.
بی سبب نیست تاثیر بزرگ این غم سنگین بر دل کلیه دوستداران آن مرحوم، چرا که ایشان در تحکیم بستر سلامت اقتصادی و در مشارکت با بخش صنعت و توسعه روابط صنعت با نظام بانکی کشور، فارغ از آنکه در کسوت مدیریت کدام یک از مجموعه های بانکی کشور حضور داشتند، همواره به اعتلای نام بزرگ ایران اسلامی در سایه گسترش تعاملات فی مابین با بخش صنعت برآمدند و گواه این مدعا نیز شکوفایی بارز مجموعه های تحت مدیریت و صنایع در تعامل با ایشان است.
باورمان نیست که در مناسبات پیش رو که هر سال در سایه بهره مندی آن مرحوم از مکارم ایمان و اخلاق به حضور و دریافت پیام تبریک و خداقوت به خانواده صنعت مفتخر بوده ایم، آن یار مانای صنعت را در کنار خود نخواهیم یافت و چه باید گفت مگر:
«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام»
اینجانب به نوبه خود و به نیابت از کلیه همکارانم در پتروشیمی فن آوران درگذشت آن بزرگ زاده راحل را به نظام بانکداری کشور، خانواده بزرگ بانک ملت و همکاران آن مرحوم و نیز به بیت آن فقید عزیز تسلیت عرض نموده و برای آن سفر کرده آرامش ابدی و علو درجات و از آن بازماندگان صبر و سلوان مسئلت دارم.

محمد جواد بدری
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی