۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۶۲۵۸۳

کردستان از طریق ترکیه به اسرائیل نفت می‌فروشد

نماینده سابق پارلمان منطقه کردستان عراق گفت که حکومت منطقه کردستان عراق روزانه ۲۵۰ هزار بشکه نفت را از طریق شرکت ترکیه بوتاش به رژیم اسرائیل و سایرین می‌فروشد.
کردستان از طریق ترکیه به اسرائیل نفت می‌فروشد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،یکی از نمایندگان سابق پارلمان منطقه کردستان عراق از صادرات روزانه نفت این منطقه به رژیم اسرائیل خبر داد و گفت که مقامات منطقه از پرداخت حقوق معوق طفره می‌روند.
 غالب محمد، نماینده سابق پارلمان منطقه کردستان عراق با انتقاد از سیاست‌ها و اقدامات خانواده بارزانی‌ها گفت که به‌زودی از حکومت منطقه کردستان عراق در دادگاه فدرال عراق به اتهام بالا کشیدن حقوق کارمندان شکایت خواهیم کرد.
او در گفت‌وگو با موازین نیوز گفت که شنبه (امروز) شکایتی علیه مسرور بارزانی (نخست وزیر منطقه کردستان) در دادگاه فدرال به منظور بازگرداندن حقوق‌های دزدیده شده تنظیم و ثبت خواهیم کرد.
این نماینده سابق کرد گفت که  حکومت منطقه کردستان عراق 12 نفر از اعضای کمیته تظاهرات مردمی در استان سلیمانیه را به منظور جلوگیری از پیگیری این مسئله بازداشت کرده است.
او همچنین گفت که حکومت منطقه کردستان عراق روزانه 250 هزار بشکه نفت را از طریق شرکت ترکیه بوتاش به رژیم اسرائیل و سایرین می‌فروشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی