۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۱۶۲۶۹۱

بهره‌برداری از ۳ نیروگاه خورشیدی تجمیعی در آران و بیدگل

حسین‌دوست گفت: هر نیروگاه خورشیدی تجمیعی ۲۲۰ کیلووات خواهد بود و تسهیلاتی در این زمینه پرداخت می‌شود و ۱۳۲ نفر در این نیروگاه‌ها می‌توانند در این نیروگاه‌های خورشیدی مشارکت داشته باشند و در مجموع ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص پیدا می‌کند.
بهره‌برداری از ۳ نیروگاه خورشیدی تجمیعی در آران و بیدگل
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ضمن اشاره به بهره‌برداری از ۳ نیروگاه خورشیدی تجمیعی در آران و بیدگل گفت: ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان اختصاص یافت.
  سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک یه مناسبت چهل و پنجمین سالروز دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است که گذشته‌ای را از آینده جدا می‌کند و به عنوان آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن تابیده شده است.
وی با بیان اینکه 22 بهمن در حکم عید غدیر است، افزود: چنان که نعمت ولایت در عید غدیر تکمیل شد، نعمت الهی برای ملت ایران نیز با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تکمیل شد و این مهم در ادامه رهنمودهای داهیانه امام راحل و ایثارگری‌های افراد متعدد در تاریخ اسلامی و خون شهدای گلگون‌کفن است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه یکی از برنامه‌های محوری ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان است، ابراز داشت: غرفه هسته‌ای، غرفه سلول‌های بنادین، غرفه انرژی و غرفه کشاورزی از جمله این غرفه‌های نمایشگاه است.
وی گفت: غرفه پزشکی، غرفه نظامی، غرفه دستاوردهای بومی شهرستان آران و بیدگل، غرفه به سوی ظهور، غرفه امام، غرفه نانو و غرفه متفاوت "شاه" از جمله غرفه‌های نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برپا می‌شود.
سرهنگ حسین‌دوست ضمن اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و مشارکت اکثر هیئت‌های ورزشی تصریح کرد: در مجموع ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با همکاری اقشار مختلف بسیج 135 عنوان مختلف برنامه ویژه ایام‌الله دهه فجر اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه سه نیروگاه خورشیدی تجمیعی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: هر نیروگاه خورشیدی تجمیعی 220 کیلووات خواهد بود و تسهیلاتی در این زمینه پرداخت می‌شود و 132 نفر در این نیروگاه‌ها می‌توانند در این نیروگاه‌های خورشیدی مشارکت داشته باشند و در مجموع 20 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص پیدا می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی