۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۱۶۲۷۶۶

پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی کیان بابت کسب رتبه ششم شرکت‌های برتر توسط هلدینگ پارسیان

این افتخارثمره مدیریت، برنامه ریزی،حمایت و نظارت مدیرعامل، معاونین و مدیران پرتلاش شرکت پارسیان بدست آمده است ، که حاصل تدابیر حکیمانه،برنامه ریزی،تلاش و اقدام جهادی مدیران و کارکنان شرکت‌های تابع هلدینگ پارسیان تحت هدایت و راهبرد مدیریتی مدیرعامل محترم می باشد .
پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی کیان بابت کسب رتبه ششم شرکت‌های برتر توسط هلدینگ پارسیان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،عبدالله یاوری مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان در پیام تبریک به دکتر قنبری مدیر عامل شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان،اعلام کرد مایه مباهات و افتخار است که در بیست و ششمین همایش رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران ،شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان موفق به کسب رتبه ششم با شاخص بالاترین میزان فروش شده است .
مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان در بخشی از این پیام اورده است : این افتخارثمره مدیریت، برنامه ریزی،حمایت و نظارت مدیرعامل، معاونین و مدیران پرتلاش شرکت پارسیان بدست آمده است ، که حاصل تدابیر حکیمانه،برنامه ریزی،تلاش و اقدام جهادی مدیران و کارکنان شرکت‌های تابع هلدینگ پارسیان تحت هدایت و راهبرد مدیریتی مدیرعامل محترم می باشد .
یاوری؛مدیریت انقلابی با رویکرد جهادی و حمایت‌های همه جانبه در دوره جدید مدیریت جنابعالی از شرکت‌های تابع پارسیان را از عوامل مهم موفقیت و درخشش شرکت هلدینگ پارسیان در کسب رتبه ششم شرکت‌های برتر کشور می باشد.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان؛ بر خود و مجموعه مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی کیان واجب و فرض می داندتا این موفقیت بزرگ را به مدیر عامل و همکاران گرامی هلدینگ پارسیان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت و عزت برای جنابعالی و همکاران گرامی شرکت پارسیان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارد.
عبدالله یاوری در بخش پایانی این پیام تبریک تاکید کرد؛ شایسته تر آن است تا از توجه ، حمایت‌های همه جانبه جنابعالی در پیشبرد اهداف و پیشرفت شرکت پتروشیمی کیان که در طول مدت مدیریت جدید پارسیان اعمال شده است هم مراتب قدر دانی و تقدیر خود را تقدیم دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی