۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
کد مطلب : ۱۶۳۳۹۷
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از پروژه ABS-Rubber؛

 پادجم مصداق بارز جوانگرایی است 

شـرکت توسـعه پلیمـر پادجم در قالب فاز دوم پتروشیمی جم و از مهم‌ترین طرح‌های ملّی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد.
 پادجم مصداق بارز جوانگرایی است 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، وزیر کار همزمان با زادروز خجسته حبیب قلوب صالحان امام عصر والزمان (عج)از طرح توسعه پلیمر پادجم سرزده بازدید کرد.
 صولت مرتضوی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه جوانان سخت کوش و مدیران لایق شرکت توسعه پلیمر پادجم از پیشرفت طرح ابراز امیدواری کرد.
وی خاطر نشان کرد: بهره برداری از این طرح در آینده ای نزدیک قطعا برسرمایه بازنشستگان که تامین کنندگان اصلی سرمایه طرح هستند افزوده خواهد شد.
وزیر کار در حاشیه این بازدید ضمن دریافت اطلاعات دقیق مراحل پروژه از دکتر نجفی مدیرعامل پتروشیمی جم به جوانگرایی در پروژه اشاره و تاکید کردند که خدارا شاکریم که جوانان در کشور سکانداری طرح های تحولی هستند و همین حضور و اراده توانسته جمهوری اسلامی ایران را از وابستگی به واردات و نیز دانش بیگانگان به خودکفایی برساند.
در این بازدید مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، زمان پور مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی و محمدی زاده استاندار بوشهر وزیر کار را همراهی کردند.
شـرکت توسـعه پلیمـر پادجم در قالب فاز دوم پتروشیمی جم و از مهم‌ترین طرح‌های ملّی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد.
طرح تولیـد ABS/Rubber پس از ۱۴ سال توقف پروژه، اکنون در حالی مورد بازدید وزیر کار و هیئت همراهش قرار گرفت که به روزشمار افتتاحیه رسیده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن
چه بازدید سرزده ای بوده روز تعطیلی که مدیر عامل و همه عوامل شرکت با کلی لباس و کلاه نو آماده استقبال بودن........
راستی آقای مرتضوی نزدیک آخر ساله و هنوز حتی یک جلسه برای حقوق و دستمزد همین کارگرهای افتخارآفرین برگزار نشده و با تورم 45% ای ، دقیقه نود مثل هرسال همون 20% رو میخواهید تصویب کنید و کارگر بدبخت باز شرمنده خانواده............