۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۶۴۰۸۹

دستگیری یک داعشی ارشد در کرج

سردار سعید منتظرالمهدی از دستگیری «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» از اعضای ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستیِ داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهیِ انتظامیِ استان البرز خبر داد .
دستگیری یک داعشی ارشد در کرج
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.
  سردار سعید منتظرالمهدی از دستگیری «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» از اعضای ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستیِ داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهیِ انتظامیِ استان البرز خبر داد و در تشریح جزئیات این عملیات گفت: در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت محمد ذاکر مشهور به رامش و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.
وی با بیان اینکه این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شدند، گفت: این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین هشت نفر از همراهان  تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی