۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۱۶۴۸۷۹

در نخستین روز نمایشگاه نفت با حضور مدیرعامل تاپیکو چه گذشت؟

در غرفه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در سالن ۳۸B این نمایشگاه مقامات ارشد تاپیکو و شرکت‌های تابعه پاسخگوی پرسش های مختلف بازدیدکنندگان و خبرنگاران بودند.
در نخستین روز نمایشگاه نفت با حضور مدیرعامل تاپیکو چه گذشت؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،غرفه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران روز شلوغی را پشت سر گذاشت.
بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران روز چهارشنبه، 19اردیبهشت‌ماه جاری با حضور مقامات ارشد اجرایی از جمله جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران،  و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.
در این نمایشگاه، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و شرکت‌های تابعه آن حضور فعالی دارند.
در غرفه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در سالن 38B این نمایشگاه مقامات ارشد تاپیکو و شرکت‌های تابعه پاسخگوی پرسش های مختلف بازدیدکنندگان و خبرنگاران بودند.
همچنین برنامه امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از آخرین دستاوردها در غرفه تاپیکو پیش‌بینی شده است.
رفع بزرگترین مانع بورسی شدن نفت ستاره خلیج‌فارس 
در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران بازدید کرد.
وی در جریان این بازدید به گفت‌وگو با خبرنگاران نشست و از آخرین دستاوردهای این هلدینگ سخن گفت.
مدیرعامل تاپیکو اعلام کرد: با ورود مدبرانه معاون ارزی بانک مرکزی، بزرگترین مانع بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج فارس در آستانه حل و فصل قرار گرفت.
بازدید از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا
در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران بازدید کرد.
وی در جریان این بازدید با سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا دیدار و گفت‌وگو کرد. 
در جریان این  گفت‌وگوی صمیمانه و دوستانه طرفین بر تحکیم و  گسترش همکاری‌های مشترک، به‌خصوص در میادین نفتی شادگان و یادآوران، تاکید کردند.
بازدید از غرفه نفت ایرانول
در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در حاشیه حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از غرفه شرکت نفت ایرانول بازدید کرد.
در جریان این بازدید عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گزارشی از روند تولید و فروش این شرکت در سال جاری ارائه کرد.
بازدیداز غرفه نفت پاسارگاد 
در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در حاشیه حضور در  نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از غرفه شرکت نفت پاسارگاد بازدید کرد.
در جریان این بازدید اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گزارشی از روند تولید و فروش این شرکت در سال جاری ارائه کرد.
گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران،  که از صبح  چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده، تا روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه