۷
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۱۲۸۳۹۱

تحلیل تکنیکال شغدیر

مهندس محمد صادقی/کارشناس بازار سرمایه
سهم شغدیر طی هفته های گذشته با توجه به افزایش نرخ دلار و همچنین رشد تولید و فروش و افزایش نرخ فروش pvc عملکرد خوبی را در بین سایر نمادهای پتروشیمی داشت.
پتروشیمی غدیر
پتروشیمی غدیر
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، در هفته پیش رو با توجه به تحلیل تکنیکالی و روانشناسی بازار سهام شغدیر با رشد همراه خواهد بود چنانکه در ۱۴ روز کاری هفته های گذشته معادل با سه هفته اخیر سودی بالغ بر ۵۰ درصدی را در شرایطی که شاخص کل در این مدت ذکر شده تقریبا ۲۰۰ هزار واحد اصلاح داشته، برای سهامدارانش به ارمغان آورده و نوید بخش روزهای به مراتب بهتری را خواهد بود.
 سهام شغدیر در دو روز یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته که بازار سرمایه سراسر قرمز پوش شده بود شغدیر اجازه داد تا سهامداران جدید نیز بر این موج سوددهی سوار شوند.حال در هفته پیش رو و با توجه به الگوی سر و شانه ای که در کف این سهم شکل گرفته و بر اساس امواج الیوت جهت ادامه حرکت موج پنجم و براساس حجم معاملات بالا در چند وقت اخیر و همچنین‌ money flow مثبت سهم انتظار میرود این سهم در روزهای پیش رو اهداف ۶۱۲۰۰ و ۶۶۰۰۰ و ۶۹۵۰۰ را بصورت متوالی دنبال کند. با بررسی تکنیکال سهام شغدیر دسترسی به اهداف فوق در دسترس خواهد بود.
در حال حاضر قیمت هر سهم شغدیر روز چهارشنبه به ۵۱۳۱۳ ریال رسید که با خرید حدود ۶ میلیون سهم کف سازی مناسبی برای رشد تا قیمت های اعلامی صورت گرفته است.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


تحلیل خوبی بود لطفا بیشتر از نمادهای پتروشیمی بگویید
بورسی
شغدیر سهم خوبیست امیدوارم که به همین روند خود ادامه بده و پی وی سی گرانتر شود
مهدی صادقی
ضمن تشکر از استاد برای تحلیلهای قوی و درست از نمادهای نفتی خواهش میکنم هر روز یک سهم را تحلیل بفرمایید
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی