۱۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۱۲۹۶۸۹
عملکرد رویایی پتروشیمی غدیر در شش ماهه امسال؛ 

سود ۲۳۳ درصدی شغدیر نسبت به سال گذشته

شرکت پتروشیمی غدیر با نماد شغدیر در شش ماهه ۹۹ با عملکردی رویایی و درخشان توانست بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان سود خالص بدست آورد؛ این درحالیست که این میزان سود در مدت مشابه سال گذشته حدود ۸۷ میلیارد تومان بوده است. 
پتروشیمی غدیر
پتروشیمی غدیر
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    همچنین شغدیر بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال، بیش از ۷۲۹ میلیارد تومان در شش ماهه نخست امسال فروش داشته که با رشد ۸۴ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است.
پتروشیمی غدیر در حالی به این موفقیت بزرگ در دوران سرپرستی عباس کریمی دست یافته است که کماکان همچنان بدون مدیر عامل اداره می شود! 
شرکت پتروشیمی غدیر از شرکت های زیر مجموعه تاپیکو و شستا است که محصول تولیدی آن وینیل کلراید مونومر (VCM) با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن و پلی ونیل کلراید (PVC) با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن در سال است که در ساخت انواع لوله‌ها، شیلنگ‌ها، عایق‌های الکتریکی، چارچوب درب و پنجره، کابینت و صنایع خودروسازی و … کاربرد دارد. 
در حال حاضر شركت سرمايه گذاري نفت وگاز و پتروشيمي تامين، شركت پتروشيمي بندرامام، صندوق سرمايه گذاري لوتوس پارسيان و شركت راديس الكترونيك از سهامدارن عمده شغدیر در بازار سرمایه هستند. 
قیمت هر سهم شغدیر در بازار سرمایه در حال حاضر ۴۴.۷۶۹ ریال معامله می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


به به چه سهمیه این شغدیر
عالیییی
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی