۱۵
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۱۳۴۵۲۰
اختصاصی "نفت ما"؛

یکی از مدیران سابق نفت پاسارگاد بازداشت شد

یکی از مدیران سابق نفت پاسارگاد به اتهام تخلفات مالی و با درایت نهادهای نظارتی بازداشت شد.
یکی از مدیران سابق نفت پاسارگاد بازداشت شد
بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار "نفت ما" احتمال اینکه تعداد بیشتری از مدیران این شرکت طی روزهای آینده بازداشت شوند وجود دارد.
پیشتر "نفت ما" نسبت به افت فروش، صادرات و سوددهی نفت پاسارگاد هشدار داده بود.
بر اساس اسناد رسیده به "نفت ما" میزان تخلفات مالی صورت گرفته در این شرکت بسیار سنگین بوده و از دلایل ورود نهاد های نظارتی به این شرکت بزرگ قیر سازی در خصوص فروش ریالی قیرهای صادراتی و افت شدید سودآوری از طریق صادرات و همچنین به اتهام اعطای رانت به افراد خاص و سود جو بوده است.
" نفت ما "طی بررسی اسناد به تخلفات بی سابقه ای دست یافته که به زودی گزارش مبسوطی از چگونگی و حجم تخلفات صورت گرفته در شرکت نفت پاسارگاد پرده برداری خواهد کرد.
شرکت نفت پاسارگاد با تولید ۴ میلیون تن قیر در سال بیش از نیمی از سهم بازار داخلی را در اختیار دارد و همچنین با داشتن 2 پایانه صادراتی و قابلیت ذخیره سازی بیش از 160 هزار تن، سهم به سزایی از بازار صادراتی قیر ایران را نیز در اختیار دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مرتضی
خدا ، لعنتشون کنه ، کلی آدم کاربلد را با تهمت برکنار و یا معلق کردند این آقا و مدیر عاملش ، با چنددتا مشتری خاص بستند و با سند سازی و تغییرات بهای تمام شده چپاول کردند ، ولی خدا جای حق نشسته

مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین
وقتی تمام سمت‌های مدیریتی کلیدی توسط یک نفر اشغال شده و تو همه کارها دخالت داره و مهره چینی می‌کنه ، باید منتظر هر اتفاق بدتر از این هم بود.
آشنا
باند بازی ، سفارشی سازی ، حق کشی ، حقوق های کلان برای نورچشمی ها ، فامیل بازی کنر این شرکت رو شکونده ، پرسنل قدیمی یا اخراج شدند ، یا فریض شدند ، یا دورکار ، متاسفم برای آینده این سازمان .....
بهزاد
از سال 1382 که این شرکت را تحویل سازمان تامین اجتماعی دادند ، متاسفانه بعد از گذشت بیش از حدود 16 سال همچنان دستخوش بازی های سیاسی و باند بازی میباشد . هر گروهی که مستقر میگردد به گروهای دیگر حمله نموده و برای ایجاد جایگاه خود بهترین روش را تخریب پرسنل سازمان میپندارد . نیروهای کارشناس قدیمی جایی برای رشد و ابراز هویت ندارند و هر مدیرعاملی قوم و خویش و نیروهای تیم خودش را پشتبانی میکند . ایکاش بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه حیات خلوت اطرافیان وزیر و مدیر و غیره نبود ای کاش .....
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی