۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۱۵۳۴۱۷
دود شدن سرمایه ملی در میدان مشترک با امارات؛

بی تفاوتی مدیرعامل فلات قاره از سوزانده شدن روزانه ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در میدان سلمان

علی‌رغم صرف هزینه گزاف از بیت المال، آن‌ هم در وضع نابسامان ارزی کشور، مشکل خط لوله مذکور کماکان به قوت خود باقیست و همچنان این حجم از گاز در سایه بی توجهی مسولان شرکت نفت فلات قاره در حال سوزانده شدن است!
بی تفاوتی مدیرعامل فلات قاره از سوزانده شدن روزانه ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در میدان سلمان
به گزارش نفت ما ،شرایط بحرانی و زمستان سخت کشور جهت گازرسانی درحالی سپری شد که برخی هموطنان اوج سرمای زمستان را با قطعی گاز سپری نمودند! این درحالیست که روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز لایه دالان فقط در میدان سلمان گازی که دارای ذخایر مشترک با میدان ابوالبوخوش کشور امارات است، از طریق فلر در حال سوختن است!
متاسفانه سوء مدیریت مدیرعامل بی رزومه شرکت نفت فلات قاره ایران بدینجا بسنده نمی‌گردد.
اسناد رسیده به نفت ما نشان می دهد که دو فقره قرارداد بصورت ترک تشریفات با مبلغ ۸ میلیون یورو جهت ترمیم خط لوله KPP به سیری، به پیمانکاری خاص واگذار گردیده اما علی‌رغم صرف هزینه گزاف از بیت المال، آن‌ هم در وضع نابسامان ارزی کشور، مشکل خط لوله مذکور کماکان به قوت خود باقیست و همچنان این حجم از گاز در سایه بی توجهی مسولان شرکت نفت فلات قاره در حال سوزانده شدن است!
پاسخگوی زیان انباشته حاصل از فلر شدن میلیاردها فوت مکعب گاز که هزینه آن‌ از جیب ملت ايران پرداخت شده، چه کسی خواهد بود؟!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی