۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۶۶۸

زنگنه: هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم

با تلاش متخصصان داخلی صنعت نفت و با استفاده از ظرفیت و توان موجود و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در تکمیل همه فازهای پارس جنوبی اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.
 زنگنه: هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم
به گزارش نفت ما ، وزیر نفت گفت: فاز ١٢ پارس جنوبی تا پایان سال جاری به تولید زودهنگام می‌رسد و با ظرفیت ١٢ میلیون مترمکعب در روز در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد. بیژن نامدارزنگنه در حاشیه بازدید رئیس جمهور از پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: دولت برای توسعه فازهای پارس جنوبی مصمم است و رئیس جمهور تاکید زیادی بر این مسئله دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی و هدفگذاری لازم برای توسعه میدان مشترک گازی پارس جنوبی انجام شده و به فضل خدا به نتایج مورد نظر خواهیم رسید.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: تکمیل فازهای در دست اجرا و بهره‌برداری از آنها مورد تاکید وزارت نفت است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

زنگنه تصریح کرد: فاز ١٢ پارس جنوبی در واقع بزرگ‌ترین فاز در پارس جنوبی است و تاکنون اقدامات موثری برای تکمیل این فاز مهم و ارزشمند انجام گرفته است.

وزیر نفت از تولید زود هنگام فاز ١٢ پارس جنوبی تا پایان امسال خبر داد و افزود: فاز ١٢ پارس جنوبی تا پایان سال جاری به تولید زودهنگام می‌رسد و با ظرفیت ١٢ میلیون مترمکعب در روز در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

زنگنه یادآور شد: با تلاش متخصصان داخلی صنعت نفت و با استفاده از ظرفیت و توان موجود و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در تکمیل همه فازهای پارس جنوبی اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی