۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۲۸۳

اجتناب از پذیرش خون مردم عسلویه!

به گزارش نفت ما،امام جمعه موقت عسلویه گفت: خون مردم عسلویه مسموم است و انتقال خون هم از پذیرفتن خون مردم این منطقه اجتناب می‌کند.
 
 حجت‌الاسلام عباس بحرینی در نمازجمعه این هفته عسلویه با تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: وقتی که اسم حضرت زینب(س) می‌آید اشک از چشم همه ما جاری می‌شود چرا که ایشان ام‌المصائب است.
 
وی از حضرت زینب(س) به عنوان زینت خاندان امام و ولایت و نبوت یاد کرد و افزود: ایشان بعد از فاطمه زهرا(س) برترین زن است و از نظر علم و عدالت و شجاعت در تاریخ نمونه است و ایشان قهرمان حادثه کربلا بود.
 
امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه حضرت زینب(س) برادر خویش را یاری می‌کرد و دلداری می‌داد، تصریح کرد: حضرت زینب(س) در یک کلام اسوه صبر و استقامت بود و زینت اسلام و شیعه و عالم است.
 
لزوم مقابله جدی با تحرکات فرقه وهابیون در منطقه
وی در بخش دیگری از سخنان خود به  تحرکات فرقه وهابیون در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: جدایی مردم از اهل بیت(ع) مهمترین هدف و ماموریت وهابیون است و شیعه و سنی نباید در مقابل این اقدامات بنشینند و نظاره کنند و باید با جدیت با این اعمال مقابله شود.
 
حجت‌الاسلام بحرینی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای فاصله انداختن بین شیعه و سنی، تاکید کرد: باید به خوبی مراقب این اعمال باشیم و اجازه ندهیم که وهابیون در منطقه لانه بسازند و در لانه‌های خود بخزند و برنامه‌ریزی کنند و علیه مسلمانان اقدام کنند.
 
وی به هفته درخت‌کاری اشاره کرد و ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه مردم و مسئولان باید برای بهبود فضای سبز و درخت‌کاری دست به دست هم دهند.
 
امام جمعه موقت عسلویه خواستار کاشت درخت توسط شهروندان در خیابان‌ها و مقابل منازلشان شد و اضافه کرد: درخت‌کاری در کاهش الودگی‌ها نقشی بسیار مهم دارد و این موضوع باید در عسلویه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
 
  هوای عسلویه چندبرابر آلوده‌تر از تهران است
وی با بیان اینکه خون مردم عسلویه مسموم است و انتقال خون هم از پذیرفتن خون مردم این منطقه اجتناب می‌کند و این به این معنا است که باید فکری جدی برای این مردم صورت بگیرد که توسعه فضای سبز برای کاهش آلودگی‌ها یکی از راهکارها است.
 
حجت‌الاسلام بحرینی ادامه داد: با توجه به اعلام کارشناسان، میزان آلودگی هوا در منطقه عسلویه بسیار بالا است و چندین برابر شهر تهران است.
 
وی همچنین به آغاز جشن نیکوکاری اشاره کرد و بیان داشت: افراد فقیر و نیازمند زیادی در جامعه داریم که باید شناسایی شوند و کمک‌های لازم به آنها صورت بگیرد و همه مردم باید به خوبی در این برنامه‌ها مشارکت کنند.
 
امام جمعه موقت عسلویه دربخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشارهکرد و گفت: امام خمینی(ره) برای ارائه خدمات بهتربه خانواده‌های شهدا و همچنین حمایت از ایثارگران و رزمندگان دستور تاسیس این نهاد را دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای