۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۱۴۲۸۴۵

همه پرسنل وزارت نفت حقوق گرفتند

معاون وزیر نفت گفت: عمده اطلاعات مورد نیاز برای تغذیه در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان دولت (پاکنا)، از سوی وزارت نفت ثبت شده است.
فایل ویدیو
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: واریز حقوق و مزایای کارکنان وزارت نفت، طبق مقررات و ضوابط صورت گرفته است و کسی در کشور نیست که حقوق خود را دریافت نکرده باشد.
به گفته خجسته مهر معاون وزیر نفت، عمده اطلاعات مورد نیاز برای تغذیه در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان دولت (پاکنا)، از سوی وزارت نفت ثبت شده است.
علیرضا مهدی‌نیا، دبیر سامانه‌ ثبت حقوق و مزایای کارکنان دولت، روز یکم دی، گفته بود که دستگاه‌هایی نظیر بانک مرکزی و وزارت نفت اطلاعاتشان را تا قبل از ۳۰ آذر در این سامانه وارد نکرده‌اند؛ اما وزارت نفت در روز پایانی آذر اولین اطلاعاتش را بارگذاری کرده است.
طبق ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه کشور و تبصره ۲۰ لایحه بودجه امسال، تمامی کارکنان دولت موظف به ثبت حقوق و مزایای خود در این سامانه هستند. پیش از این سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده بود، حقوق آذر مدیران ارشد دستگاه هایی که تا پانزدهم آذر، اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای کارکنانشان را در «پاکنا» ثبت نکرده باشند، واریز نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی