> هیچ پروژه بلاتکلیفی در هلدینگ خلیج فارس وجود ندارد+فیلم | نفت ما
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۵۵۴۳۳
معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس در گفت و گو با "نفت ما" خبر داد:

هیچ پروژه بلاتکلیفی در هلدینگ خلیج فارس وجود ندارد+فیلم

آغاز عملیات اجرایی ۹ پارک پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس
نشان زاده مقدم اعلام کرد: خوشبختانه در هلدینگ خلیج فارس در تمام موارد مرتبط با پروژه ها اعم از مشکلات حقوقی، قراردادی، مالی و مدیریتی که سالها معطل بوده و گاهی بعضی از پروژه ها بلاتکلیف مانده بود، اتفاق مهمی رخ داد و تمام پروژه ها تعیین تکلیف شد و در حال حاضر، پروژه بدون تکلیف در هلدینگ نداریم. 
فایل ویدیو
 مهندس حسن نشان زاده مقدم، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در گفت و گو با نفت ما در خصوص انعقاد تفاهمنامه تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی بین صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: در این تفاهمنامه که بین دکتر خیاطیان، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و دکتر علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به امضا رسید، بر اساس آن از حداکثر توان شرکتهای دانش بنیان داخلی که مهمترین مقوله و نیاز ما تکنولوژی برای توسعه صنایع پایین دستی است، استفاده می شود.
نشان زاده با اشاره به اینکه شرکتهای دانش بنیان و نوآور زیادی در سطح کشور وجود دارند افزود: خوشبختانه شرکتهای دانش بنیان توانستند وارد حوزه تولید دانش، فن و نهایتا تبدیل به قطعه و تجهیز و لایسنس بشوند. لذا، هلدینگ خلیج فارس بنا دارد که با حمایت از این شرکتهای دانش بنیان و با سرمایه گذاری که در صندوق خطرپذیری برای حمایت از این شرکتها تشکیل شده، بتواند این شرکتها را از نظر مالی تحت پوشش حمایت خودش قرار بدهد تا از دانش و تجربه آنها در توسعه صنایع تکمیلی که مهمترین استراتژی گروه خلیج فارس است، استفاده نماید.
معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص رویکرد تیم مدیریتی جدید این هلدینگ و پروژه هایی که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید، اعلام کرد: خوشبختانه در هلدینگ خلیج فارس در تمام موارد مرتبط با پروژه ها اعم از مشکلات حقوقی، قراردادی، مالی و مدیریتی که سالها معطل بوده و گاهی بعضی از پروژه ها بلاتکلیف مانده بود، اتفاق مهمی رخ داد و تمام پروژه ها تعیین تکلیف شد و در حال حاضر، پروژه بدون تکلیف در هلدینگ نداریم. 
نشان زاده ادامه داد: با توجه به مدیریت و سیاست جهادی و انقلابی مان، اعتقاد داریم که به خاطر زمان نامحدودی که هم در زندگی و عمر انسان است، ایجاب می کند که ما با یک حرکت متعهدانه و انقلابی هر چه سریعتر این پروژها را که منابع ملی بوده و سرمایه ملی در آنها هزینه شده و هزینه گذر زمان باعث استهلاک منابع مالی و انسانی ما در این مجموعه شده، بتوانیم هر چه سریعتر آنها را به سرانجام برسانیم.
معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: خوشبختانه فاز اول پالایشگاه هویزه خلیج فارس به بهره برداری رسیده و پروژه های گچساران، هنگام، آپادانا، صدف، ارغوان، سنقر، صنایع شیمیایی کرمانشاه در سال جاری به تولید خواهند رسید و این پروژه ها تمام خواهد شد. همچنین پروژه های صنایع تکمیلی که تعریف شده هم ظرف دو سال آینده و پروژه هایی که هم امسال کلید می خورد نهایتا تا چهار سال به صورت صد درصدی تمام خواهد شد.
نشان زاده در مورد کم و کیف راهبرد مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در تاسیس پارکهای پتروشیمی تصریح کرد: خوشبختانه شرکت پارک فناوری پتروشیمی در هلدینگ خلیج فارس تاسیس شده است. هم اکنون ساخت 9 پارک پتروشیمی را در دست اقدام داریم و آماده سازی زیرساختهای چهار تا از این پارکها اعم از اخذ زمین، عملیات خاکبرداری، تسطیح، فنس کشی در حال انجام است. این 9 پارک در سواحل دریای عمان در سیستان و بلوچستان تا سواحل خلیج فارس در خوزستان اجرا خواهد شد. عملیات اجرایی 9 پارک پتروشیمی امسال شروع می شود و در مورد 4 پارک پتروشیمی دیگر هم برای سال آینده برنامه ریزی و تصمیم گیری خواهد شد که نسبت به آغاز عملیات اجرایی آنها هم اقدام می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی