۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۱۵۹۴۲۶
مدیر بازرگانی شرکت بام گام عایق در گفت و گو با "نفت ما" اعلام کرد:

بام گام عایق؛ تنها تولیدکننده پلی استر اسپانباند در ایران است + فیلم

شرکت بام گام عایق از کارخانه های پالایشگاه قیر بیتوبست، کارخانه ایزوگام، کارخانه اسپانباند تشکیل شده است.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛ دکتر مهران یاراحمدی مدیر بازرگانی شرکت بام گام عایق در حاشیه دومین همایش قیر ایران در گفت و گو با نفت ما در خصوص فعالیت شرکت متبوع خود اظهار داشت: شرکت بام گام عایق از کارخانه های پالایشگاه قیر بیتوبست، کارخانه ایزوگام، کارخانه اسپانباند تشکیل شده است.
یاراحمدی با اشاره به اینکه عمده تولیدات بام گام عایق در حوزه قیر است، افزود: کارخانه اسپاندباند جزء صنایع های تک محسوب می شود و محصولش اسپانباند است که در دنیا فقط در 6 کشور همچون آمریکا، آلمان، مصر، چین وجود دارد و محصول این کارخانه یک محصول بسیار استراتژیک به شمار می رود و از دیگر محصولات ما پلی استر اسپانباند است.
مدیر بازرگانی شرکت بام گام عایق گفت: عمده تولیدات ما برای صادرات است منتها با توجه به مساله تحریمها، هم اکنون 60 درصد تولیدات ما صادر شده و 40 درصد هم نیاز داخل را تامین می کند. همچنین شرکت بام گام عایق ناوگان حمل و نقل دارد که در منطقه شمال غرب ایران مشغول فعالیت است.
یاراحمدی اعلام کرد: در بحث عایقهای رطوبتی بالغ بر 8 هزار مدرسه در سطح ایران در 15 استان با محصولات این شرکت ایزوگام و پوشش دهی شده اند.
مدیر بازرگانی شرکت بام گام عایق ادامه داد: شرکت بام گام عایق در رابطه با عایقهای رطوبتی 500 نماینده فروش در سطح کشور دارد.
یاراحمدی اظهار داشت: عایقهای رطوبتی شرکت بام گام عایق به کشورهای  ترکمنستان، گرجستان، میانمار، امارات متحده عربی و ترکیه صادرات می شود.
این فعال صنعت قیر تصریح کرد:  در بحث صادرات قیر هم بیشتر به خاطر مسائل هزینه  های حمل و نقل، عمدتا ناوگان حمل و نقل زمینی این کار را انجام می دهد. در واقع ما از شش سال پیش تاکنون از تانکرهای دوجداره که قابلیت حفظ دمای قیر را به مدت 7 شبانه روز دارد استفاده می کنیم مثلا ما از ارومیه با 178 درجه بارگیری کرده و در مرسین با 178 درجه تخلیه می کنیم.  همچنین به صورت فله (Bulk) صادر کرده و از بشکه (Drum) نیز برای صاردات قیر استفاده می کنیم.
 
مدیر بازرگانی شرکت بام گام عایق عمده بازارهای صارداتی قیر شرکت متبوع خود را کشورهای همسایه شمال غرب ایران ذکر کرد و افزود: ترکیه یک ترمینال برای شرکت محسوب می شود و محموله های ارسالی قیر به شرق ترکیه و پخش در مناطق دیگر ترکیه همچون استانبول بوده و یا از مرسین دوباره صادر می شود.
یاراحمدی تاکید کرد: مشتریان خارجی همواره از شرکت بام گام عایق به عنوان یک برند یاد می کنند چرا که شرکت ما گواهینامه های تایید استاندارد را از کارخانه آسفالت گرجستان، موسسه استاندارد گرجستان و موسسات مربوطه در ترکیه اخذ کرده است و بالغ بر 6 گواهی ایزو اصلی داریم. در داخل کشور هم گواهینامه های استاندارد آزمایشگاههای مربوطه را داریم و کیفیت حرف اول را در محصولات تولیدی ما می می زند.
 مدیر بازرگانی شرکت بام گام عایق با اشاره به اینکه در تامین وکیوم باتوم از وی بی پالاشگاه تبریز استفاده می کند افزود: متاسفانه در بحث قیرتهاتری سهمیه ما را از بند عباس می دهند
یاراحمدی گفت: بیشتر گریدهای قیر و قیرهای تخصصی همچون پلیمری و پی جی را هم تولید می کنیم.
شایان ذکر است که شرکت بام گام عایق در سال 1376  به عنوان اولین تولید کننده عایقهای رطوبتی ( ایزوگام) در استان آذربایجان غربی تاسیس شد و در پی توسعه واحدهای تولیدی خود، در سال 1389  کارخانه تولید الیاف پلی استر مورد مصرف در عایقهای رطوبتی را تاسیس و راه اندازی نمود. این شرکت که خود را متعهد به نوآوری می داند در سال 1390 با طرح توسعه مجدد خود خط تولید منسوجات نبافته اسپانباند را پس از خریداری از کشور آلمان، با تلاش شبانه روزی و همت نیروی انسانی متخصص و  کارآمد خود نصب و راه اندازی نمود که این خط تولید به عنوان یک پروژه عظیم ملی  برای اولین بار در خاورمیانه توسط این شرکت انجام پذیرفت که با راه اندازی  این خط تولید در ایران،  سهم خود را در راه توسعه و پیشرفت صنعت عایق کشورمان ادا نموده است. همچنین  این شرکت در سال 1390،  پالایشگاه تولید قیر از وکیوم باتوم را با ظرفیت تولید سالیانه 300 هزار تن انواع قیر  و با تجهیزات و دستگاههای پیشرفته تولیدی و آزمایشگاهی منطبق با تکنولوژی روز، تاسیس و راه اندازی نموده و به عنوان تنها  تولید کننده قیر در منطقه غرب کشور ، قیرهای تولیدی خود را با گریدهای مختلف در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.
شرکت بام گام عایق در راستای کنترل و مدیریت کیفیت محصولات و حفظ و بهبود عملکرد واحدها و دستگاههای فرایندهای تولیدی سازمان خود نشانهای استاندارد ملی ایران،  استاندارد بین المللی  مدیریت کیفیت ISO 9001  و نشان تایید کیفیت اروپا CE  را  اخذ و در سالهای متمادی به عنوان تولید کننده برتر از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد معرفی شده است.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی