۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۱۶۴۰۴۰
مدیرعامل گروه پترول در گفت و گو با نفت  ما خبر داد:

تامین برخی از تجهیزات از شرکتهای دانش بنیان ایرانی مستقر در خارج از کشور

قانعی گفت: خیلی از تجهیزاتی که تامین می‌کنیم از طریق شرکتهای دانش بنیان ایرانی خارج از کشور است که در مجموعه خودشان تولید دارند و این تجهیزات را بهم متصل، نصب و مونتاژ کرده و سپس به ما تحویل می دهند. 
فایل ویدیو
رشید قانعی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) در گفت‌وگو با نفت ما در خصوص حمایت هلدینگ خلیج فارس از شرکتهای دانش بنیان ایرانی مستقر در خارج از کشور اظهار داشت: نفسِ ایرانی بودن برای ما یک افتخار بزرگ است، اتفاقا همین الان خیلی از تجهیزاتی که تامین می‌کنیم از طریق شرکتهای دانش بنیان ایرانی خارج از کشور است که در مجموعه خودشان تولید دارند و این تجهیزات را بهم متصل، نصب و مونتاژ کرده و سپس به ما تحویل می دهند. 
مدیرعامل گروه پترول در مورد تعداد تفاهمنامه های امضا شده هلدينگ خلیج فارس با شرکتهای دانش بنیان اعلام کرد: ما نزدیک 30 تفاهمنامه‌ بزرگ داشتیم و اگر بخواهیم تفاهمنامه‌ های کوچک را هم حساب کنیم، بالغ بر چندصد تفاهمنامه می شود. ارزش این تفاهمنامه ها دست کم بیش از 10 هزار میلیارد تومان است و 50 درصد تفاهمنامه های نمایشگاه قبلی به قرارداد تبدیل شد که امیدوارم درصد و تعداد تفاهمنامه بیشتری عملیاتی و تبدیل به قرارداد بشود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی