۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۱۱۶۸۵۱

ابطال مصوبه شورای عالی اداری برای واگذاری دانشگاه نفت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان عدالت اداری بعد از بررسی‌های صورت گرفته امسال این مصوبه شورای عالی اداری را به دلیل مغایرت با قانون و شرح وظایف وزارت نفت باطل اعلام کرد.
دانشگاه صنعت نفت
دانشگاه صنعت نفت
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از صدور حکم دیوان عدالت اداری برای ابطال مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر واگذاری دانشگاه صنعت نفت آبادان به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
 
جلیل مختار  با اعلام خبر نبود واگذاری دانشگاه صنعت نفت آبادان به وزارت علوم در تشریح جزییات شکایت خود که به صدور این حکم منتهی شده است، گفت: سال گذشته شورای عالی اداری طی مصوبه‌ای در تلاش بود که دانشگاه صنعت نفت آبادان را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واگذار کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت بنده با ارائه دادخواستی به دیوان عدالت اداری از این اقدام شورای عالی اداری شکایت کردم و روند رسیدگی به این موضوع آغاز شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: متن شکایت بدین شرح بود که بر اساس کدام اصل قانون اساسی، شورای عالی اداری مغایر با قانون مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع الحاق دانشگاه صنعت نفت آبادان به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتقل می‌کنند که عینا مغایر با قانون مصوب شرح وظایف وزارت نفت در سال 1392 است. آیا تصمیمات شورای عالی اداری نافذتر از قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دیوان عدالت اداری بعد از بررسی‌های صورت گرفته امسال این مصوبه شورای عالی اداری را به دلیل مغایرت با قانون و شرح وظایف وزارت نفت باطل اعلام کرد.

منبع: خانه ملت 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی