۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۱۱۷۹۳۶

پالایش نفت خام در هند کاهش یافت

 کاهش مصرف و تیره شدن دورنمای اقتصادی هند باعث عمیق تر شدن رکود در سومین اقتصاد بزرگ آسیا شده است.  رشد تولید ناخالص داخلی هند برای پنجمین فصل متوالی  در3 ماهه دوم سال جاری میلادی تا 5 درصد سقوط کرد.
پالایش نفت خام در هند کاهش یافت
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  خرید و پالایش نفت خام  هند که زمانی بزرگترین وارد کننده نفت در آسیا بود، با کند شدن سریع اقتصاد آن کاهش یافت.

 واحد های پالایش نفت خام پالایشگاه های سراسر این کشور جنوب آسیا ماه گذشته با کند ترین سرعت طی 15 سال گذشته فعالیت کردند و این کشور کمترین میزان نفت خام را طی دو سال گذشته خریداری کرد. واردات نفت هند در ماه سپتامبر از نظر فصلی پایین تر از میانگین 5 ساله قرار داشت و این دومین بار بود که در 2019 به پایین تر از این حد سقوط می کرد.

 کاهش مصرف و تیره شدن دورنمای اقتصادی هند باعث عمیق تر شدن رکود در سومین اقتصاد بزرگ آسیا شده است.  رشد تولید ناخالص داخلی هند برای پنجمین فصل متوالی  در3 ماهه دوم سال جاری میلادی تا 5 درصد سقوط کرد، بانک جهانی هم پیش بینی خود را از رشد در هند بیش از هر کشور دیگری در جنوب آسیا کاهش داده است.

 بهره برداری از ظرفیت پالایشگاهی در هند 95 درصد بود چون فعالیت در چندین واحد متوقف شده بود. صادرات دیزل ،پرمصرف ترین سوخت موتوری و شاخص فعالیت اقتصادی افزایش یافت چون تقاضای داخلی برای آن کاهش یافته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی