۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۲۳۲۲۵

تبریک جعفر ربیعی برای روز روابط عمومی

مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی پیام تبریک صادر کرد.
جعفر ربیعی
جعفر ربیعی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  متن پیام شرح ذیل می باشد:
 
در عصری که ارتباطات، نقش کلیدی در زندگی فردی و اجتماعی انسان معاصر ایفا می‌کند و رسانه‌ها، تامین کننده آگاهی و انتقال دهنده شفافیت به جامعه هستند؛ توسعه سرمایه اجتماعی از طریق این رسانه‌ها امری ضروری و انکار ناپذیر است.
 
 در این میان روابط عمومی‌ها مهم‌ترین تامین کننده اطلاعات برای رسانه‌ها و بازتاب دهنده دیدگاه ذی‌نفعان به مدیران و تزریق کننده امید و آرامش به محیط کار و زندگی کارکنان هستند.
 
روابط عمومی‌ها امروز از جایگاهی برخوردارند که می‌توان از آنها به عنوان عامل مهم در موفقیت مجموعه‌های تولیدی و اقتصادی نام برد و نقطه اتصال میان کارکنان و مدیران و انتقال دهنده دستاوردهای آنان به جامعه هستند.
 
روابط عمومی گرچه یک شغل سازمانی است اما اگر با سرعت و دقت در انتقال پیام، مهارت ارتباط جمعی، فهم صحیح از رسانه، مخاطب شناسی و هنر آمیخته نشود، نمی‌تواند به جایگاه ذاتی خود برسد از همین رو، زمان و مکان نمی‌شناسد.
 
روابط عمومی با ویژگی‌های فوق می‌تواند، هم به ابهامات پاسخ دهد و هم انتقال دهنده دستاوردها باشد و برای ایجاد روحیه همبستگی در بین کارکنان تلاش حداکثری کند و فضای روانی محل کار را سرشار از امید، آرامش و معنویت نماید.
 
۲۷ اردیبهشت‌ماه، پاسداشت کسانی است که عاشقانه و مسئولانه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی تلاش می‌کنند تا ایران‌مان سربلندتر و کام مردم غیورمان شیرین‌تر و سختی‌ها آسان‌تر شود، اضطراب و دلهره ناشی از شایعه و اطلاعات غلط تبدیل به آرامش و اطمینان شده و مشکلات با اطلاع‌رسانی به موقع و صادقانه برطرف شود؛ این روز بر همه این عزیزان مبارک باد!
 
جعفر ربیعی
مدیر عامل و نائب رییس هیات مدیران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی