۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۱۳۰۱۰۴

پتروشیمی خارک به وضع عادی برگشت

فرآیندهای عملیاتی پتروشیمی خارک به حالت عادی برگشته اما رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه از وخیم بودن حال یکی از مصدومان خبر داده است.
پتروشیمی خارک به وضع عادی برگشت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   غلامرضا امیر شقاقی مدیرعامل پتروشیمی خارک، وقوع آتش‌سوزی روز گذشته در این پتروشیمی را ناشی از هیدروکربن‌های تخلیه شده در هنگام تعمیرات اساسی واحد ال‌پی‌جی عنوان کرد.
امیر شقاقی با بیان اینکه واحد ال‌پی‌جی خارک روز گذشته برای انجام تعمیرات اساسی از مدار خارج شد، گفت: هم‌اکنون فرآیند‌های عملیاتی پتروشیمی خارک در حالت عادی ادامه دارد و واحد متانول به طور کامل در مدار است.

حال یکی از مصدومان وخیم است
 رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: دیشب پنج مصدوم مجتمع پتروشیمی خارک با شناور ناجی اداره بندر به گناوه منتقل شدند که چهار مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شدند و یک نفر هم به بیمارستان امیرالمومنین انتقال یافت.

دکتر محمد جواد طاهری افزود: تا کنون دو نفر از مصدومانی که در بیمارستان سوانح و سوختگی بودند با توجه به اینکه سوختگی‌شان زیر ۱۰ درصد بود ترخیص شده‌اند، اما دو بیمار دیگر در بیمارستان بستری هستند.
او  ادامه داد: یکی از این مصدومان ۱۰۰ درصد سوختگی دارد و حالش وخیم است، اما هنوز فوت نکرده است و مصدوم دیگر ۳۰ درصد سوختگی دارد.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه عنوان کرد: تنها مصدومی که در بیمارستان امیرالمومنین گناوه بستری بوده هم ترخیص شده است.
حادثه آتش سوزی عصر پنجشنبه (۲۹ آبان ۹۹) در مجتمع پتروشیمی خارک رخ داد که اگر چه خسارت تاسیساتی برای مجتمع به دنبال نداشت، اما همان دیروز یکی از مصدومان حادثه جان خود را از دست داد و حال یکی از مصدومان هم وخیم گزارش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی