۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۳۰۱۲۵

ابهام در قرارداد کارگران پتروشیمی خرم‌آباد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه قرارداد برخی نیروهای پتروشیمی این شهرستان، گفت: متاسفانه در میزان پرداختی حقوق برخی کارکنان این شرکت ابهاماتی وجود دارد.
ابهام در قرارداد کارگران پتروشیمی خرم‌آباد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مهرداد ویسکرمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه قرارداد برخی نیروهای پتروشیمی این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه در میزان پرداختی حقوق برخی کارکنان این شرکت ابهاماتی وجود دارد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در مدل بکارگیری برخی نیروهای پتروشیمی از نظر درآمد ابهاماتی وجود دارد که بایستی با تشکیل جلسه آن‌ها را پیگیری و برطرف کرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم برقراری امنیت شغلی برای نیروهای پتروشیمی خرم‌آباد، افزود: با وجود اینکه اغلب کارگران و کارفرمایان شرکت بومی هستند، اما در نحوه قرارداد آن‌ها بایستی تجدیدنظر شود.
ویسکرمی بیان داشت: بسیاری از نیروهای بخش تعمیرات پتروشیمی مدعی هستند اگرچه دارای فعالیتی مشابه دیگر کارکنان این شرکت را دارند، اما از نظر میزان دریافتی حقوق و مزایا و همچنین نوع قرارداد تبعیض‌هایی وجود دارد.
وی با بیان اینکه بررسی این مشکل در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: در همین راستا با مدیرکل کار استان نیز جلساتی برگزار و مقرر شد که پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان نظارت دقیق بر اجرای قوانین است، افزود: چنانچه در موارد قانونی بکارگیری نیروها در پتروشیمی تخلفی مشاهده شود، قطعا با عوامل ایجاد مشکل برخورد خواهد شد.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی