۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۱۳۰۱۵۶

 آغاز تعمیرات اساسی پتروشیمی شیمی بافت

  فاز اجرایی پروژه اورهال (سایت صنعتی و مخازن) و طراحی، ساخت و نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق بر روی مخازن سایت ۱ شرکت پتروشیمی شیمی بافت (از شرکتهای تابعه شستا)در ماه جاری  رسماً آغاز گردید.
 سیدمحسن شمس
 سیدمحسن شمس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سیدمحسن شمس مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای کاهش ریسک های HSE محیط کار و رفع موارد اشاره شده در HAZOP انجام شده در سطح کارخانه سایت ۱ شرکت و همچنین حمایت کامل مدیران شرکت های هلدینگ، این پروژه ها تعریف گردید.

به گفته وی در طول زمان توقف واحد و اورهال مخازن، ایجاد طراحی جدید و تغییر در مسیر ورودی و خروجی مخازن با نصب شیرهای کنترلی در شرایط اضطراری بر روی این مسیرها، نصب شیرهای کنترلی بر روی مسیر فلرینگ مخازن تحت فشار با قابلیت فرمان از اتاق کنترل، بازسازی و ترمیم کولینگ تاورها و تعویض کاتالیست های راکتورها انجام خواهد شد.

سیدمحسن شمس افزود: جایگزینی و جابه جایی لول ترانسمیترهای جدید، انجام کارهای گرم مربوط به نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق، بازرسی کل مخازن و همچنین سقف شناور مخزن MTBE بعنوان مهمترین کارهای تعریف شده می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که به دلیل پیچیدگی دستگاه‌های صنعتی و نیز برای جلوگیری از خطرات احتمالی، اورهال را معمولا افراد متخصص و باتجربه در زمینه های مکانیک، الکتریک، الکترونیک و صنایع انجام می‌دهند، افزود:این دوره تعمیرات اساسی به همت و تلاش شبانه روزی پرسنل واحدهای خدمات فنی(نظارت)، تعمیرات، بهره برداری و HSE کارخانه و با رعایت کامل مسائل ایمنی و درکمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در پایان اظهار داشت: اورهال مخازن ذخیره خوراک و محصولات شرکت برای اولین بار از بدو راه اندازی تاکنون که قریب به ۱۸ سال است انجام می گیرد و مطالعات کامل و دقیق آن  از سال ۹۸ آغاز و ارکان مدیریت پروژه جهت اجرای هرچه بهتر آن مشخص گردید.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی