۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۳۰۶۰۵

چرا روحانی امروز به مجلس نرفت؟

رئیس‌جمهور گفت: عدم حضور من در مجلس به خاطر مصوبه دیروز مجلس نیست که البته دولت با آن مصوبه موافقت ندارد و آن را برای روند فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند اما نرفتن من به مجلس صرفا به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی است.
روحانی
روحانی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: خوشحالم که امروز در موعد مقرر آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی، بودجه سال 1400 تقدیم مجلس می‌شود.
وی افزود: علاقمند بودم طبق روال سال‌های گذشته سخنان امروزم خطاب به مردم عزیز و نمایندگان محترم در خانه ملت و صحن علنی مجلس شورای اسلامی ایراد می‌شد و عدم حضور در مجلس صرفا به دلیل مصوبات ستاد ملی کروناست و ما همه موظف هستیم دستوراتی که ستاد ملی کرونا صادر می‌کند را برای سلامت جامعه به عنوان وظیفه قانونی و شرعی اجرا کنیم.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: گمانه‌زنی‌هایی که ممکن است در رسانه‌ها مطرح شود که عدم حضور من در مجلس به خاطر مصوبه دیروز مجلس است، این‌طور نیست که البته دولت با آن مصوبه موافقت ندارد و آن را برای روند فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند اما نرفتن من به مجلس صرفا به دلیل رعایت پروتکل‌ها بوده و نه مسئله دیگر.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی