۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۳۱۱۵۳

گاز شهروندان بافقی امروز وصل می‌شود

فرماندار بافق گفت: گاز مردم این شهرستان که عصر دیروز سه‎‌شنبه به دلیل ترکیدگی لوله‌ها قطع شده بود امروز چهارشنبه وصل می شود؛ از شهروندان می خواهیم از استفاده گاز تا قبل از بازدید کارشناسان شرکت گاز خودداری کنند.
گاز شهروندان بافقی امروز وصل می‌شود
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   گاز مشترکان شهرستان بافق، عصر دیروز /سه شنبه/ بعلت ترکیدگی لوله های این مسیر قطع شد و تا لحظه مخابره خبر همچنان قطع است.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: به امید خدا مشکل گاز مردم بافق با تلاش متخصصان و کارشناسان ذیربط در حال رفع شدن هست و امروز چهارشنبه گاز مردم وصل می شود.
وی هشدار داد: به محض اتصال گاز، لازم است رگلاتور گاز منازل به صورت تک به تک توسط کارشناسان مربوطه چک و هواگیری شود و سپس مردم از گاز استفاده کنند؛ اقدام عجولانه شهروندان قبل از بازدید کارشناسان فنی ممکن است موجب حادثه ناگواری شود.
وی در ادامه اظهار داشت: عصر دیروز خط ۲۴ سراسری گاز که در بافق هم جریان دارد در بین ۲ منطقه باقر آباد و صادق آباد بافق دچار ترکیدگی و حادثه شد که بلافاصله مسوولان ذیربط در شرکت گاز در محل حادثه حاضر شدند.
فرماندار بافق با بیان اینکه سه ساعت طول کشید تا گاز داخل لوله تخلیه و از اتفاق ناگوار در این مسیر جلوگیری شود تصریح کرد: مسوولان فنی از عصر دیروز تا این لحظه همچنان مشغول رفع ترکیدگی لوله هستند.
به گفته وی ۲ شاخه لوله گاز که دچار حادثه شده بود باید تعویض میشد که یکی از آنها انجام و دیگری هم امیدواریم تا ظهر امروز رفع و مشکل گاز مردم حل شود.

گاز و نفت سفید مردم تامین شده است
فرماندار بافق با بیان اینکه گاز و نفت سفید مورد نیاز مردم تامین شده و خوشبختانه هیچ مشکل خاصی نداریم گفت: حتی چهار نانوایی را مکلف کردیم که به جد پای کار باشند و نان مورد نیاز مردم را تامین کنند.

دلیل قطع گاز بافق احتمالا نشست لوله‌ها به دلیل بارندگی بوده است
وی با بیان اینکه هیچ انفجاری در کار نبوده و لوله های گاز ترکیده است اظهار داشت: ظواهر امر نشان میدهد بعلت بارندگی های اخیر، آبراهی در کنار خط لوله ایجاد شده و لوله نشست کرده است.
وی تاکید کرد: اظهار نظر دقیق در مورد علت قطعی گاز باید توسط کارشناسان بررسی و اعلام شود.
بافق با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد .

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی