۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۳۱۲۷۱

صادرات نفت عربستان افزایش یافت

صادرات نفت خام عربستان در ماه اکتبر افزایش یافت و به ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار بشکه در روز رسید.
صادرات نفت عربستان افزایش یافت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   داده‌های رسمی روز پنجشنبه (۲۷ آذرماه) نشان داد صادرات نفت خام عربستان در ماه اکتبر برای چهارمین ماه پیاپی افزایش یافته و از روزانه ۶ میلیون و ۷۰ هزار بشکه در ماه سپتامبر به روزانه ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار بشکه در ماه اکتبر رسید.
بر اساس این داده‌ها، مجموع صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی بزرگ‌ترین صادرکننده نفت جهان در ماه اکتبر نسبت به ماه پیش از آن روزانه ۲۸۱ هزار بشکه افزایش یافته و به ۷ میلیون و ۳۸۰ هزار بشکه در روز رسیده است.
مصرف نفت خام پالایشگاه‌های عربستان در ماه اکتبر ۲ درصد افزایش یافت و به ۲ میلیون و ۴۰۰  هزار بشکه در روز رسید. این در حالی است که مصرف مستقیم نفت خام ۲۲۴ هزار بشکه در روز کاهش یافت و به ۳۹۱ هزار بشکه در روز رسید.
داده‌های رسمی نشان داد که تولید نفت خام عربستان در ماه اکتبر برای دومین ماه پیاپی کاهش یافته و به ۸ میلیون و ۹۷۰ هزار بشکه در روز رسیده است.
آمارهای صادرات ماهانه عربستان و دیگر اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به مؤسسه جودی  (Joint Organizations Data Initiative -JODI) ارائه و در وب‌سایت این مؤسسه منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی