۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۱۳۱۳۴۰

توقیف محموله سنگین سوخت قاچاق در بندرجاسک

جانشین مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند موتورلنج حامل ۹۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۸ نفر سودجو در آب های بندر جاسک خبر داد.
توقیف محموله سنگین سوخت قاچاق در بندرجاسک
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سرهنگ عبداله لشکری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و مستمر با قاچاقچیان سوخت، مرزبانان شهرستان جاسک مطلع شدند مخلان اقتصادی قصد دارند مقادیر زیادی سوخت را به وسیله یک لنج که از سواحل شهرستان جاسک بارگیری شده بود از مرزهای دریایی کشور خارج کنند.
وی افزود: مرزبانان حین پایش نوار مرزی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، در 25 مایلی از ساحل پاسگاه مرزی دریایی "بونجی" به شناور لنج حامل سوخت قاچاق که در حرکت بودند، برخورد کردند.
جانشین مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به توقیف لنج در این عملیات، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از آن 94 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و 8 نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.
سرهنگ لشکری تاکید کرد: قاچاقچیان، سوختی را که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می شود، با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می کنند و زمانی که توسط مرزبانان متوقف می شوند کلیه سوخت ها را در دریا تخلیه کرده که آسیب های فراوانی را به محیط زیست و گونه های زیستی دریایی می زنند.
جانشین مرزبانی استان هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه بطور جدی و قاطع جلوی قاچاق و ناامنی در مرزهای شهرستان را می‌گیریم، تصریح کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی دهند، عده ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کشور ضربه بزنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی