۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۳۱۶۴۱

آخرین اخبار از تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر ارائه کرد.
آخرین اخبار از تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سعید اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران در بوشهر بیان کرد: بنا به دستور رئیس جمهوری تا پایان امسال ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانباز ۷۰ درصد به بالا استخدام می‌شوند که این میزان جذب فرزندان ایثارگران در هیچ دولتی سابقه نداشته است.
او با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر، افزود: مجلس مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر را ارائه و شورای نگهبان هم این مصوبه را تائید کرده است، اما برخی نظر‌های مشورتی از دستگاه‌ها منجر به ایجاد ابهام‌هایی شد که پس از نشست مشورتی با رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بخشنامه‌ای از سوی این سازمان صادر و ۹۰ درصد مصوبه مجلس با این بخشنامه حل شد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: درباره وضعیت نیرو‌های شرکتی ایثارگر نیز ابهام‌هایی وجود دارد که انتظار داریم برطرف شود در این زمینه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نخستین دستگاهی است که برای تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر خود اقدام خواهد کرد.
اوحدی گفت: امروز دولت در بدترین و سخت‌ترین شرایط قرار دارد، اما با تمام وجود برای خدمت از خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه‌ها حمایت کرده‌است.
او، درباره مشکل مسکن خانواده‌های ایثارگر بیان کرد: امروز تفاهم‌نامه تخصیص هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در استان بوشهر برای تامین مسکن ایثارگران امضا می‌شود.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره موضوع درمان جامعه زیرپوشش این سازمان هم گفت: شمار مراکز درمانی طرف قرارداد از ۲ به ۹ هزار مرکز افزایش یافته است. با کار‌های انجام گرفته در مدت ۴۸ ساعت و یا حداکثر در مدت ۷۲ ساعت هزینه‌های درمان ایثارگران باید از سوی بیمه دی پرداخت شود در غیر این‌صورت تخلف است.
اوحدی با بیان اینکه در زمان ورود به این سازمان هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان فقط به دانشگاه آزاد بدهکار بودیم، عنوان کرد: امروز مشکل دانشگاه‌های خصوصی و آزاد حل شده است، هرچند باز هم مشکلاتی وجود دارد که به طور یقین با کمک استانداران و پشتیبانی دولت برطرف می‌شود.
او با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: ستاد‌های مختلفی در این زمینه تشکیل شده و همان طور که در تشییع ایشان همه مردم آمدند در سالگرد ایشان نیز همه باید باشند هرچند ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور آن‌ها به صورت جمعی نباشد، اما با دل‌های خود حضور خواهند داشت.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه مسئولان و جامعه مدیون ایثارو از جان گذشتگی شهدا و خانواده آنان هستند و خدمتگزاری به آنان وظیفه همه ما است.ما مسئولان وظیفه داریم که به صحبت‌ها و مشکلات جامعه ایثارگران توجه کنیم و هرکاری هم برای آنان انجام دهیم بازهم مدیون هستیم.
اوحدی بیان کرد: در حوزه معیشتی خانواده شهدا و ایثارگران هر کاری کنیم در مقابل ایثار آنان باز هم کم است و برای ما زیبنده نیست که این قشر دچار مشکلاتی باشند.
استان بوشهر ۲هزار و۱۲۱ شهید، ۶هزار و ۵۷۸ جانباز و ۴۳۴ آزاده دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی